Jump to content

Unhandled exception


FerreF15

Recommended Posts

N0u ik ik heb gta Vc en ik kan het spel niet goed spelen. Ik start het op ik loop ff. en ineenkeer blijft die hangen en dan hoor je zon faut geluidje. ik kan dan niks. en ik doe ctrl alt delete en dan zie ik daar unhandled exception staan

Unhandled exception: c0000005

At adress: 006151a5

Wat moet ik d0en ik kan het niet meer spelen!! ofja niet goedd!!

Dankjee ALvastt D0eii

Link to comment
Delen op andere websites

N0u ik ik heb gta Vc en ik kan het spel niet goed spelen. Ik start het op ik loop ff. en ineenkeer blijft die hangen en dan hoor je zon faut geluidje. ik kan dan niks. en ik doe ctrl alt delete en dan zie ik daar unhandled exception staan

Unhandled exception: c0000005

At adress: 006151a5

Wat moet ik d0en ik kan het niet meer spelen!! ofja niet goedd!!

Dankjee ALvastt D0eii

Meestal krijg je deze melding als je bepaalde modificaties hebt geïnstalleerd. Ligt niet direct aan de mods zelf, maar waarschijnlijk aan de manier waarop je deze hebt geïnstalleerd. Het beste wat je in dat geval kunt doen is je spel herinstalleren, dat is vrijwel de enige manier om eventuele mods te verwijderen. Mocht je geen mods geïnstalleerd hebben, bekijk dan even of je PC goed genoeg is om hem te draaien. Ik neem aan van wel, maar het is slim dat voor de zekerheid even na te kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt natuurlijk proberen om het spel opnieuw te installeren. Dus eerst helemaal deïnstalleren, en voor de zekerheid ook maar even je GTA Vice City User Files in Mijn Documenten verwijderen (zorg er hier wel voor dat je een kopie maakt van je savegame, en die tijdelijk ergens anders neerzet). Daarna kun je dan Vice City weer opnieuw installeren, en kijken of het probleem weg is.

Ook kun je de SET-file verwijderen, die staat ook in de map GTA Vice City User Files. Ik weet niet precies hoe hij heet, maar ik dacht gta_vc.set. Alle opties zullen worden gereset als je deze file hebt verwijderd. Dit kun je ook proberen VOOR de herinstallatie.

Je kunt ook de drivers van je videokaart updaten. Ga daarvoor naar de website van jouw videokaart, en zoek even naar de updates pagina, en download daar de nieuwste updates. Na het installeren van deze updates moet je je computer wel even opnieuw opstarten. Daarna zou VC het weer kunnen doen.

Probeer (één van) deze dingen eens. Als het allemaal niet lukt, kun je dat natuurlijk altijd weer posten, zodat we je weer verder kunnen helpen. ;)

[Edit] Ik had de pagina al vernieuws -Matthijs-, maar ik had je post nog niet gezien...

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

het is al gelukt;) ff opnieuw geinstaleerd!!:D

MAar nu heb ik het opnieuw geinstaleerd en dan doet hij het weer zo dom met dat unhandled exception!! stom spel. ik heb er wel weer mods ingezet. mag ik dan geen mods erin zetten voor het te kunnen spelen?? dat is dan oer saaaaaaaii!! help me

Link to comment
Delen op andere websites

het is al gelukt;) ff opnieuw geinstaleerd!!:D

MAar nu heb ik het opnieuw geinstaleerd en dan doet hij het weer zo dom met dat unhandled exception!! stom spel. ik heb er wel weer mods ingezet. mag ik dan geen mods erin zetten voor het te kunnen spelen?? dat is dan oer saaaaaaaii!! help me

Je kan er wel mods inzetten, hoor. Het is punt is waarschijnlijk alleen de manier waarop je ze erin zet, een fout is zo gemaakt namelijk. En laat dan net zo zijn dat het spel daar erg gevoelig voor is, bij het kleinste foutje kan bijvoorbeeld enkel een herinstallatie nog de oplossing zijn. Het ligt natuurlijk niet altijd aan de manier waarop je iets installeert, maar ook wel eens aan de mod zelf. Het komt niet vaak voor, maar je kan de pech hebben een mod te downloaden die 'kapot' is.

Om het probleem nu op te lossen, moet je gewoon hetzelfde als net doen. Waarschijnlijk is dat een herinstallatie, dus dat je moet nu weer doen. Heb je overigens tot twee maal toe geprobeerd dezelfde mod te installeren, dan raad ik je aan hem niet weer te proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...