Jump to content

Xion

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mensen vandaag nieuwe sig gemaakt, ben er aardig lang meebezig geweest en vind hem ook erg gelukt, ben beniewd wat jullie er van vinden :

xiontestcopyhw1.jpg

graag rates + tips :)

EDIT : stomme border valt weer anders uit :puh: zal ik zo verandere ff eten eerst

EDIT :fixed ^^

Bewerkt: door Plantebak

Mooie sig ik kan zien dat je er hard aan hebt gewerkt.

Mooie dingen:

Mooie achtergrond zeker met die soort explosie achter je render.

Je naam is ook mooi gedaan.

Stroke vind ik ook wel nice.(ik zie niet echt wat daar verkeerd aan is)

Je render past mooi bij je achtergrond.

Mindere dingen:

Misshien kon je dat soort rook vanonder je render wat minder doen.

Ik kom uit op 9/10.

Ga zo door zou ik zeggen. :cya:

Bewerkt: door Sunray

Hmm weer een nieuwe sig.

Ik zie gelijk dat je mijn tip van de border niet hebt gevolgd. Maar de tekst is wel goed geplaatsten iets te licht. :D een pluspunt dus. De render heeft veel meer effecten dan eerst maar wel jammer dat het te donker is. Misschien dat je de opacity lager zet het lichter is. Zo zie je de render niet goed. De C4d is erg mooi en goed geplaatst. De achtergrond wel wat beter.

+Tekst

+render effecten

+C4D

-Border kon veel beter

-Achtergrond

-Donkere render

Een overduidelijke 7,5. :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

hey hey ik heb je border opgevolgd :D dat was het 1e wat ik deed, alleen het viel me op dat dat niet stond en toen heb ik het weer veranderd :)

(eerst deed ik me borders percies zo als jij het ook deed herinder ik me weer :))

en de render was al zo donker :)

maar voor de rest alle 2 bedankt voor jullie (uitgebreide) rate _O_

Geplaatst:

Wat direct opvalt is dat je render zo klein is. Dat is erg jammer want zo is je render minder duidelijk. Ik zou zorgen dat je alleen z'n hoofd, armen en een héél klein beetje van z'n buik ziet. De achtergrond past wel bij je render, een beetje een wolkachtige achtergrond. Ik denk dat je 'm een beetje gesmudged hebt. Je hebt ook C4D gebruikt zie ik. Dat valt ook op, misschien een beetje té veel. Dat komt omdat je te veel C4D gebruikt hebt. Ik zou de C4D ook wat anders plaatsen omdat er al wat bliksemachtige effecten rond zijn handen zijn. Nu even de tekst. Ik zou een ander lettertype nemen. De plaats waar je de teskt hebt gezet ziet er wel goed uit. Verder heb ik geen commentaar op je sig.

6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...