Twankala Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Onderwerp: maakt niet uit Soort design: Maakt niet uit Size design: maakt niet uit Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Bewerkt: 12 september 2007 door RonaldVC
Twankala Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Sorry maar wat beweegd er dan in? Je kan met Imageready dingen laten bewegen. Je moet maar kijken naar tuts erover. En omdat je nog een beginner bent, gebruik ik ook een van mijn eerste sigs. Twankala: Gtaman122: Ps: zou een mod dit topic een beetje kunnen opschonen >>> Door .Levi.: Done. Succes kerels. <<< Bewerkt: 12 september 2007 door .Levi.
AreZzo Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Mijn stem gaat naar Twankala omdat zijn sig meer een geheel is bij de andere is het meer achtergrond + brush erop + render erop + tekst erop. De kleur van de brushes past ook niet zo goed bij de render. Maar ik wens jullie beide veel geluk
-Omar- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Twankala omdat zijn sig meer een geheel is bij de andere is het meer achtergrond + brush erop + render erop + tekst erop. De kleur van de brushes past ook niet zo goed bij de render.Maar ik wens jullie beide veel geluk Ik heb nu 5 dagen photoshop dus maarja. Hoe oud was jij toen je met photoshop begon? >>> Door .Levi.: Graag even via pb vragen stellen, zo houd je het topic overzichtelijk voor leden die willen gaan stemmen. <<< Oke dude man Bewerkt: 13 september 2007 door gtaman122
Twankala Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Zou er nog iemand willen stemmen, want ik vind 1 stem altijd zo weinig
M4X Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Zou er nog iemand willen stemmen, want ik vind 1 stem altijd zo weinig Vooruit dan maar Het zijn 2 totaal andere sig's, maar na een snelle blik ziet die van Twankala er wat beter uit. Leuke kleuren, de tekst is goed geplaatst en de border is ook mooi. Gtaman, bij jouw vind ik het kleurgebruik wat minder mooi, en de render is een beetje uitgerekt. De background is wel weer erg leuk, maar omdat hij te fel is sluit hij niet goed aan op de render, wat erg jammer is. Ook is je sig een beetje wazig over het algemeen, en die van Twankala is wat scherper, en dat maakt de kwaliteit veel beter. De tekst bij Gtaman vind ik ook wat minder dan bij Twankala door het lettertype en de plaatsing. Mijn stem gaat dus naar Twankala, nog veel succes allebei
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 ik vind die van twankala wel wat mooier gemaakt maar je moet het GTAman122 ook weer niet kwalijk nemen want hij heeftn og maar pas Photoshop
.Levi. Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Winnaar Twankala +1 punt voor jou. Helaas gtaman122 je hebt verloren maar wees gerust je verliest geen punt omdat je nog niet in de ranking staat. Volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts