jeroendejong Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Helpp !! Heej eidereen... ik heb net gta vc gekocht en hij geeft een domme foutcode.... maar ik heb geen flauw idee wat het is, Jullie enig idee ??? Alvast bedankt... Jeroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Helpp !!Heej eidereen... ik heb net gta vc gekocht en hij geeft een domme foutcode.... maar ik heb geen flauw idee wat het is, Jullie enig idee ??? Alvast bedankt... Jeroen Volgens mij heeft het iets met je videokaart te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendejong Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 dat denk ik ook... maar wat het is ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Je kunt de nieuwste drivers voor je videokaart eens ophalen op de website van de maker van jouw videokaart (bijvoorbeeld Nvidia). Na het installeren van de drivers moet je de computer opnieuw opstarten. Probeer daarna nog eens of Vice City dan wel werkt. Overigens, het probleem geeft aan dat het spel niet genoeg geheugen kan vinden om Vice City te starten. Daarom moet je ervoor zorgen dat alle andere programma's uit staan als Vice City aan het draaien is. Daarnaast moet je computer wel voldoen aan de minimale systeemeisen: - 800MHz cpu - 128 MBram - 8 speed cd-rom - 915 MB Hdd ruimte - 32 MB grafische kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Dit hoort in het Vice City fora, en niet in het vice City Stories fora. Bij deze verplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Helpp !!Heej eidereen... ik heb net gta vc gekocht en hij geeft een domme foutcode.... maar ik heb geen flauw idee wat het is, Jullie enig idee ??? Alvast bedankt... Jeroen - 32 MB grafische kaart Type eens bij Start --> uitvoeren dxdiag en ga naar beeld(scherm) en kijk hoeveel MB je grafische kaart heeft. Als dit 16 MB is, kan jouw computer GTA:VC eigenlijk niet aan. Maar... er is een truukje voor: download of koop GTA2 (het downloaden is op het moment gratis én legaal) en start die op. Laat hem ongeveer 5 seconden op het hoofdmenu staan en sluit hem af. Zodra je jouw Vice City snelkoppeling ziet, klik hem dan Meteen aan. Dan start hij meestal wel op. Bij mij werkte het ten minste! Succes, David Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CHoii Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 HEey Ik ben nieuw hier, ik heb een probleem met me gta vc ik heb eem aantal car mods geinstaleerd maar waneer ik de game wil spelen geef die een fout aan tijdens het laden met de volgende code: modver.0.0.0.0 offset 000e439 ik ken ook nix op google vinden wie kan me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Als het spel het gewoon wel doet dan is de oorzaak waarschijnlijk het gebruik van de mods zelf. Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste de mods weer verwijderen. Wil overigens niet zeggen dat je helemaal geen mods meer kunt gebruiken, maar het is raadzaam per mod te controleren of hij het doet. Voor nu raad ik je aan de mods te verwijderen met de back-up bestanden, mocht je die niet meer hebben dan kun je ze in dit topic aanvragen. Laat ons even weten of het gelukt is en of er nog andere complicaties optreden. Bewerkt: 4 september 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.