GTAFreak007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) kan er mij iemand uitleggen hoe je je Bootscreen veranderd dat waar Windows xp met dat balkje waar dat blauw ding altijd voorbijgaat als je snapt wat ik bedoel als je hem opstart ik heb een bestand van internet gehaald genaamd VistaEmblem.bootskin weet iemand waar ik dit moet plaatsen??? weet echt niemand waar ik dit moet vervangen of plaatsen ??? Mvg gtafreak007 Bewerkt: 24 augustus 2007 door gtafreak007 Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb een hele Tutorial gevonden waarin goed beschreven wordt hoe je je bootschermpje aan kunt passen met een speciaal programma (BootSkin). Je kunt ook je eigen bootschermpjes inladen, bijvoorbeeld diegene die jij al hebt gedownload. Ik zou zeggen, volg de Tutorial, en laat ons weten of het gelukt is. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 euh waar is de link ?? mvg gtafreak007 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Hier is het programma (niet de tutorial, tenzij een van die links daaronder is ), google doet wonderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.