Joeristoef Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Hallo mensen. Ik heb net GTA vice city nog maar eens geinstalleerd, maar nu hoor ik constant een echo. Rijd ik buiten met m'n faggiotje, en iedereen die wat zegt of die toetert, dat klinkt meteen met een echo. Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Hallo mensen. Ik heb net GTA vice city nog maar eens geinstalleerd, maar nu hoor ik constant een echo. Rijd ik buiten met m'n faggiotje, en iedereen die wat zegt of die toetert, dat klinkt meteen met een echo. Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen? In Audio Settings moet je volgens mij een instelling veranderen van 3D sound naar 2 speaker ofzo. Ik weet neit dit zeker , ik check het even na. Je moet bij Acoustic Sound Modelling op Off zetten , als het goed is is de echo dan weg. Greetz Bewerkt: 24 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joeristoef Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Had ik al geprobeerd, werkt het niet mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Had ik al geprobeerd, werkt het niet mee Ik heb even voor je gezocht op het internet, en iemand had precies hetzelfde probleem als jou met VC. Bij hem lukte dit: Ga naar Start -> Configuratie Scherm -> Realtek HD Audio Configuratie -> Klik op tabblad: 3D Audio Demo -> En vink aan: ''Zoemende Bij''. Als jou computer in het Engels is: Start -> Control panel > Sound effect manager > 3D Audio Demo -> Buzzing Bee (aanvinken) Hopelijk lukt dit wel. Suc6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joeristoef Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 WTF. Dat heeft er helemaal niks mee te maken Maar het werkt wel! Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 WTF. Dat heeft er helemaal niks mee te maken Maar het werkt wel! Bedankt! Graag gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joeristoef Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Het is toch niet helemaal over. Als ik dat trucje doe is het even over, maar een tijdje later komt het weer terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.