dari2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Hoi, Ik heb het volgende probleem:Ik heb vandaag gta san andreas gekocht en geiinstalleerd op windows xp. Bij het opstarten van het spel krijg ik wel het beginfilmpje te zien,daarna als het spel moet beginnen krijg ik een vierkant in beeld waar in staat: In gta sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. U was bezig met een bewerking.Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegeaan.Onze excuses. Als ik daarna op fouten weergeven druk staat er: Handtekening van fout appName gta sa.exe appver. 0.0.0.0. modName unknown modver.o.o.o. offset. 05c37cOc Kunnen jullie mij vertellen waar dat door komt en hoe ik dat kan oplossen? groetjes Dari Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kunnen jullie mij vertellen waar dat door komt en hoe ik dat kan oplossen?groetjes Dari Ik kan je helaas nog niet direct een oplossing geven, want de melding kan door verschillende dingen komen. Ik heb standaard al twee mogelijke opties bij deze foutmelding, dus ik hoop dat je er wat aan hebt. Ten eerste kan het zomaar zijn dat er iets mis is gegaan bij de installatie. Misschien is iets niet goed of voldoende geïnstalleerd. Omdat we dat niet zeker weten, kan het slim zijn GTA voor een tweede keer te installeren. Nadat je hem verwijderd hebt via het configuartiescherm natuurlijk. Mocht optie één niet werken, bekijk dan even de system specs van GTA SA. Deze staan sowieso op de achterkant van je hoesje. Mocht je deze even niet bij de hand hebben liggen, dan heb ik ze hier ook: Vergelijk dat dus even met de hardware van je PC. Heb je geen idee wat er in je PC zit, ga dan naar 'start' > 'uitvoeren' en typ in: 'dxdiag'. Bij de tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' vind je belangrijke informatie. Ik hoop dat het gewoon lukt met een herinstallatie, anders kun je hier gewoon weer aan de bel trekken. Dan gaan we zoeken naar een andere oplossing. Reageren
dari2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kunnen jullie mij vertellen waar dat door komt en hoe ik dat kan oplossen?groetjes Dari Ik kan je helaas nog niet direct een oplossing geven, want de melding kan door verschillende dingen komen. Ik heb standaard al twee mogelijke opties bij deze foutmelding, dus ik hoop dat je er wat aan hebt. Ten eerste kan het zomaar zijn dat er iets mis is gegaan bij de installatie. Misschien is iets niet goed of voldoende geïnstalleerd. Omdat we dat niet zeker weten, kan het slim zijn GTA voor een tweede keer te installeren. Nadat je hem verwijderd hebt via het configuartiescherm natuurlijk. Mocht optie één niet werken, bekijk dan even de system specs van GTA SA. Deze staan sowieso op de achterkant van je hoesje. Mocht je deze even niet bij de hand hebben liggen, dan heb ik ze hier ook: Vergelijk dat dus even met de hardware van je PC. Heb je geen idee wat er in je PC zit, ga dan naar 'start' > 'uitvoeren' en typ in: 'dxdiag'. Bij de tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' vind je belangrijke informatie. Ik hoop dat het gewoon lukt met een herinstallatie, anders kun je hier gewoon weer aan de bel trekken. Dan gaan we zoeken naar een andere oplossing. Hoi, Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb gedaan wat je zei,gta eraf gehaald via software verwijderen.Daarna opnieuw geinstalleerd,en precies de zelfde fouten en meldingen,helaas! Mijn Pc voldoet aan alle eisen die het spel eist,dus daar kan het niet aan liggen. Het spel heeft er al een jaar geleden opgestaan en deed het toen wel,maar toen vonden we het spel nog geschikt voor onze zoon en hebben we de toen iligale versie eraf gehaald! en nu doet de legale versie het niet,raar he.Zou er toch nog iets van de oude ilegale versie op de pc blijven staan? Of zou het programma problemen hebben met andere software? Misschien kan je me toch nog verder helpen? groetjes Dari Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Dan wordt het toch wel wat moeilijker om een oplossing te zoeken. Het kan dan nog zijn dat er eventuele emulatiesoftware aanstaat, zoals DAEMON Tools of Clone CD. Zet deze, indien je ze aan hebt staan, uit, omdat ze kunnen botsen met de beveiliging van GTA: San Andreas. Daarnaast kan het ook slim zijn even naar de winkel terug te gaan. Misschien weten zijn raad, maar anders kun je altijd weer een nieuwe meekrijgen. Het is zéér onwaarschijnlijk, maar misschien heb je pech gehad en een kapotte versie gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.