ZantetsukenGilgamesh Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Dus je verveelt je, je hebt een hoop cheats bij de hand...chaos en vernietiging veroorzaken is oud nieuws geworden. Maar je zag je broertje vannochtend Beyblade kijken, of natuurlijk jijzelf...dus hier is een willekeurig ideetje... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb zelf een San Andreas Madness video gemaak, en als 1 van de onderdelen daarvan heb ik een Rhino die ronddraait. Ik was hetzelfde aan het doen als die gast van dat filmpje,maar dan op de pc versie, en toen dacht ik 'Wat zou er gebeuren als ik me heel hoog zou teleporteren?' Dat deed ik. De eerste keer begon de Rhino te draaien als een gek en toen hij de grond raakte stuiterde hij weer extreem hoog, en toen zakte hij door de grond en kreeg ik de melding te zien die je normaal ziet als je een bom in je auto laat plaatsen. Toen was ik wasted. Toen werd ik gerespawned, zonder Rhino, op de 0 coördinaten (onder BlueBerry in de blue hell). Er gebeurde niets. Toen begon het beeld om te smelten (het werd langzaam zwart). Als je op pauze drukte, ging hij gewoon op pauze. Als je terug ging, zag je nog steeds het pauzemenu maar nu met de HUD erop. Je kon er niks meer mee. Als je weer op pauze drukt kun je weer wat. Op de kaart was ik in zee . Zie ook dit topic. Dit zal wel ook gebeuren als je de hele tijd op O drukt, dan flipt de PS2 Daarna heb ik het nog eens gedaan, en gefilmt, maar toen lukte het niet meer, toen gebeurde iets anders, kijk maar is de video.Welkom op het forum trouwens Bewerkt: 24 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
ZantetsukenGilgamesh Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ja creatief filmje, maar deze trick kan je zowel op PC als PS2...het enige wat je bij de PS2 hoeft te hebben is het spel zelf en 4 cheats... Dit had ik trouwens een jaartje of twee geleden ontdekt Ik heb het trouwens uitvoerig gestets op de PS2, van de misschien 50x dat ik dit heb uitgevoerd...is de PS2 maar 2 keer gecrasht...voor de rest had je kleine en grote lags als gevolg van de oneindige scriptlooping... Ik hoor wel dat het op de PC wat minder vrolijk aan toe gaat, gezien videokaarten loopprotection e.d. hebben... Bewerkt: 24 augustus 2007 door ZantetsukenGilgamesh Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Bij mij is het allemaal goed afgelopen, zonder schade Iedere keer dat ik het deed. (Ik heb me kapot gelachen ) Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 haha lol dit ga ik zelf morgen ook even uitproberen Reageren
-_- Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Dus je verveelt je, je hebt een hoop cheats bij de hand...chaos en vernietiging veroorzaken is oud nieuws geworden.Maar je zag je broertje vannochtend Beyblade kijken, of natuurlijk jijzelf...dus hier is een willekeurig ideetje... mooi gedaan hor:bier: maar een tip: zorg er voor dat het altijd dag is als je een flimpje maakt want je kunde bijna de helf neit zien! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 erg leuk , nnog nooit gezien die tanks zo zien spinnen , kan dat gewoon als je de heletijd schiet ofzo ? Reageren
ZantetsukenGilgamesh Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Inderdaad, de hele tijd rondje blijven drukken wanneer je de tank op z'n kop of in de lucht heb gekregen... Wel oppassen dat het niet overdrijft en te vaak rondje blijft rammen, gewoon af en toe korte pauzes houden en je hoeft je geen zorgen te maken dat het crasht of lag krijgt... Reageren
PIERRO P Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik zag dat trucje al eens in een filmpje van Marty Ceha op Youtube. Ik vroeg me al af hoe je dat doet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Heel hoog teleporteren met een teleporter, terwijl je in een Rhino zit, en dan beginnen te schieten. Het gaat vanzelf. Bewerkt: 25 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
ZantetsukenGilgamesh Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik ga een hi-res filmpje hiervan maken, met achtergrond muziek van themesong beyblade xD, en natuurlijk in klaar daglicht met onscreen instructies... Ook ben ik een RhinoBeyblade-arena van plan in MTA : Andreas...met een gigantische halve koepel als Arena xD Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 maar op dat filmpje schiet die tank veel sneller en ik had is de autos kunnen vliegen kode ingetikt en dan op het hoogste punt gedeaktiveerd en ik schoot maar mijn tank draaide niet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Vreemd Dat gebeurde bij mij wel namelijk. Je kan ook eens proberen om even te laten vallen zonder iets te doen. Maar gas en sturen werkt ook in de lucht Echt waar Niet helemaal, maar een klein beetje, maar het heeft toch enige invloed (weliswaar miniscuul). En mischien toch genoeg effect om de tank draaiende te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.