djvinnie Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 ik heb een probleem....ik Heb vice city ondanks opnieuw moeten instaleren....en nou wil hij niet meer starten hij zegt dat hij het mss32.dll mist...! Weet iemand hier een oplossong voor want ik wil graag weer Vice City spelen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 Je kan altijd op dllfiles.com kijken naar dat bestand... Edit: ik zie dat die site nie meer bestaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 he tis al opgelost!! Bedankt voor de moeite!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 ik heb een probleem....ik Heb vice city ondanks opnieuw moeten instaleren....en nou wil hij niet meer starten hij zegt dat hij het mss32.dll mist...! Weet iemand hier een oplossong voor want ik wil graag weer Vice City spelen!!! Ja en als iemand dit vaker heeft...dan heb je gtavc.exe niet in de goeie map staan of verkeerd naar het bureaublad gezet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 ja dat had ik ook maar julli hebben mij geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2004 en als hij het dan nog neit doet moet ej het spel opnieuw installeren (let op niet deinstalleren)gewoon installeren ook al is hij al geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.