Jump to content

Gezocht:goede gta 3 multiplayer mod

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen ik zoek een goede gta multiplayer mod voor gtaIII ik ken er wel een paar maar welke is nu het best?

Geplaatst: (bewerkt)

MTA III is erg leuk met leuke modes , ik ken eigenlijk verder geen multiplayer mods voor GTAIII.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
MTA III is erg leuk met leuke modes , ik ken eigenlijk verder geen multiplayer mods voor GTAIII.

ok,maar waar kan ik die tegekke dutch mod downloaden?

P.S. waar kan ik mta III downloaden?

Bewerkt: door salmonella
Geplaatst:

ok,maar waar kan ik die tegekke dutch mod downloaden?

P.S. waar kan ik mta III downloaden?

Hier heb je keuze uit alle MTA's !

Er zijn nog meer minder bekende multiplayer mods. Eentje staat hier maar die is nog lang niet af of zo. Staat er pas net af. Ook zijn er verscheidene sites die me naar www.gta3am.tk sturen. Dit zou ook een multiplayer mod moeten zijn, maar de site werkt (bij mij in ieder geval) niet.

De GTA III Dutch Edition (die bedoelde je toch ook?) kun je trouwens hier downloaden.

Edit: Zoals ik al zei, de eerste mod heeft nog geen files om te downloaden en is pas sinds 17 augustus toegevoegd en de tweede daarvan werkt de site niet. Dus Galiorix, als het je lukt een downloadversie te vinden, stuur dan ff de link in dit topic :puh:

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

En mocht je mijn eigen Dutch Mod bedoelen , die komt als je gelezen had voorlopig nog niet uit :7

Misschien komt er ook nog eens een IIIMP net zoals VCMP en SAMP. Ik ga die andere ook nog eens uit proberen die KO gegeven had , die ziet er leuk uit.

Geplaatst:
En mocht je mijn eigen Dutch Mod bedoelen , die komt als je gelezen had voorlopig nog niet uit :7

Misschien komt er ook nog eens een IIIMP net zoals VCMP en SAMP. Ik ga die andere ook nog eens uit proberen die KO gegeven had , die ziet er leuk uit.

ja ik bedoelde die dutchmod van jou als die uit is zg dat dan op mijn msn(abesyb96 (at) hotmail DOT com)

P.S. die van K.O. de het bij mij als gewoonlijk niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...