Brendon1470 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb San andreas in het totaal al 4 keer gekocht , en alle 4 keer gaat ie kapot :s 2keer metm ijn oude playstation en 2 keer met de playstation van nu , er komt te staan : ERROR READING THE SAN ANDREAS DISC. Wat kan ik hier aan doen want wil het geen 5de keer opnieuw kopen, en ik cheat wel eens maar dat is maar af en toe , hopelijk kunnen jullie me helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Welkom op GTAForum Brendon1470 Tja vier keer het spel kopen lijkt mij niet echt verstandig, je kan beter terug gaan naar de winkel en je beklag daar doen. Heb je bijvoorbeeld alleen problemen met GTA:SA of ook met andere spellen? Het probleem kan aan het spel of aan de PS2 liggen. Het lijkt mij sowieso niet slim om nog een vijfde exemplaar te kopen omdat ik denk dat dat je probleem niet oplost. Veel succes Reageren
Brendon1470 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Dankje wel , nee , het is alleen met het spel , het geluid blijft hangen , beeld word zwart en dan staat die tekst daar , hier in België heb je maar maar 1 dag agrantie op dat spel Reageren
WWW.outer Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik heb dat ook, maar bij mij hielp het in de eerste instantie wel om als een gek op de playstation te gaan slaan, maar na 2 maanden werkt dat bij mij niet meer, (SA is bij mij lettelijk kapot gespeeld), want er zitten denk ik te veel krassen op. geen SA voor mij meer, maar geen idee of het slaan ook bij jou werkt.........toch wel vreemd als je SA steeds nieuw hebt gekocht, bij mij was die ook van toen SA voor het eerst in de winkel lag....?? Bewerkt: 25 augustus 2007 door WWW.outer Reageren
Brendon1470 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Dat is jusith et probleem , het spel is amper 1weekje oud en er staan geen krassen op , ik snap het dus niet. Je moet wel opnieuw kopen , wat doe je er anders aan? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Misschien is er iets mis met je PS2 of moet je hem eens op de een of andere manier schoonmaken. Bijvoorbeeld de lens met een schoonmaak disk o.i.d. Want als het aan een spel ligt , hoeft het niet percee aan de disk of het spel zelf te liggen. Greetz Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ik heb even uitleg gezocht ik vond dat je ps2 een lazer heeft achter op de ps2 zit een ventilatortje met een roostertje ervoor daar moet je gewoon voorzichtig je stofzuiger opzetten. als je de nieuwe ps2 dus het dunetje geld het zelfde maar dan kan je ook in de klep je ps2 uitzuigen. TIP1 als je dit doet gebruik het borsteltje van je stofzuiger TIP2 doe dit 1 of 2 keer in de maand zo vekom je dat je lazer beschadigt en geen grote spellen meer aankan ik hoop dat je hier wat aan hebt gr.fiegel5 Reageren
EXIT Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Dankje wel , nee , het is alleen met het spel , het geluid blijft hangen , beeld word zwart en dan staat die tekst daar , hier in België heb je maar maar 1 dag agrantie op dat spel wat heb jij een slechte winkel. mijn broer zijn PS2 was gecrasht met SA er in, PS2 was gekocht toen hij net (1ste dag) uitkwam. dus hij naar de winkel in de buurt (waar hij hem niet had gekocht). daar dan vragen of hij gerepareert kon worden. dus ze stuurden die PS2 op naar de fabriek. kon niet gemaakt worden. kreeg hij zomaar een niewe PS2 en SA. omdat die winkel zo vriendelijk was om zogezegt te doen of we hem een week geleden hadden gekocht. dat noem ik nu is service. en ja ik woon ook in Belgie Bewerkt: 25 augustus 2007 door EXIT Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Dankje wel , nee , het is alleen met het spel , het geluid blijft hangen , beeld word zwart en dan staat die tekst daar , hier in België heb je maar maar 1 dag agrantie op dat spel wat heb jij een slechte winkel. mijn broer zijn PS2 was gecrasht met SA er in, PS2 was gekocht toen hij net (1ste dag) uitkwam. dus hij naar de winkel in de buurt (waar hij hem niet had gekocht). daar dan vragen of hij gerepareert kon worden. dus ze stuurden die PS2 op naar de fabriek. kon niet gemaakt worden. kreeg hij zomaar een niewe PS2 en SA. omdat die winkel zo vriendelijk was om zogezegt te doen of we hem een week geleden hadden gekocht. dat noem ik nu is service. en ja ik woon ook in Belgie Amai dan heb jij geluk zeg!!! Ik had eens krassen op mijn disc en ik deed die dan naar de winkel om te laten herstellen, ik heb er dan 8 weken op moeten wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.