Jump to content

PS2 100 % Savegame


NickBonJovi

Recommended Posts

Laat maar, veel te ingewikkeld. Even goed bedankt :tu:

meh, misschien niet. Op bol.com is er een ActioN replay Max, (2 om precies te zijn) Zit bij een van deze 2 een U.S.B stick?

Owja, als ik zelf een USB Stick moet aansfachhen, hoeveel geheugen moet ie dan hebben?

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Op bol.com is er een ActioN replay Max, (2 om precies te zijn) Zit bij een van deze 2 een U.S.B stick?

Owja, als ik zelf een USB Stick moet aansfachhen, hoeveel geheugen moet ie dan hebben?

Bijna elke USB-stick kan je gebruiken dat is natuurlijk afhankelijk hoe groot de savegame is, een MP3-speler kan je ook als USB-stick gebruiken. Maar meer als 8MB is niet nodig omdat een Memory-Card over het algemeen ook maar maximaal 8MB kan bewaren. >Deze uitvoering< is inclusief USB-stick: 16MB Pen Drive. Succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, dus ik hoef met die 100% ''Van Playstation naar PC'' niet te doen? Hoe moet ik dat dan doen, met die gedownloade savegame?

Of eerst de USB en de AR disc in mn playstation, dan mn map met savegames erop, en dan de 100% erop zetten?

Bedankt alweer XD

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch armax bij bol.com haalt neem dan >deze<, net zo duur en met Media Player. Om een savegame op de PS2 te krijgen moet je die eerst op je USB-stick zetten, dan de USB-stick in de PS2. Met armax verplaats of 'uncrush' je die savegame op je Memory-Card en spelen maar. Uitgebreidde uitleg van ASPHALT is >hier< te vinden. Succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal correct. ^_^

Armax zal alleen een beperkt aantal bestanden laten zien, je muziek zal niet zichtbaar zijn, daarnaast moet je specifiek aanvinken welke bestanden je wilt overzetten op de Memory-Card. Dus je hoeft je niet druk te maken over de inhoud van je MP3-speler of USB-stick.

Overigens heet het onderdeel van armax wat je hiervoor gebruikt Max Memory Manager, dit wordt standaard bij armax geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, nu heb ik eer paar vraagjes over de savegame (niet specifiek over deze 100% van ASPHALT) (Als ik bewerk komt hij niet bovenaan, vandaar de dubbelpost. Excuses).

Je kunt toch bij het leger komen door helemaal naar het westen te gaan met het Cop Uniform?

En er zijn soms helicopters in de stad, bijvoorbeeld bij Vercetti Estate. Als je er een hebt waarbij een missie begint kun je dan gewoon uitstappen, de missie kappen en verder gaan? (Zelfde met boten?)

Thanks, ik krijg ARMAX morgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...