Jump to content

sa mods op de xbox

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag weten of er mods zijn voor sa op de xbox en hoe ik die kan instaleren. Als je het weet help me aub...

alvast bedankt

groetjes sam :7

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil graag weten of er mods zijn voor sa op de xbox en hoe ik die kan instaleren. Als je het weet help me aub...

alvast bedankt

Helaas, helaas, enkel PC-gebruikers zijn gezegend met deze optie. De Xbox- en PS2 gebruikers hebben namelijk geen harde schijf om mods op te slaan. Wil je modden, dan zul je een PC versie moeten kopen. Overigens is die PC versie niet eens zo duur meer, dus misschien kun je het eens overwegen? :)

@Hieronder:

Maar voor zover ik is er geen enkele mod voor de Xbox. Niet iedereen heeft er een harde schijf inzitten namelijk.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

alvast bedankt

Helaas, helaas, enkel PC-gebruikers zijn gezegend met deze optie. De Xbox- en PS2 gebruikers hebben namelijk geen harde schijf om mods op te slaan. Wil je modden, dan zul je een PC versie moeten kopen. Overigens is die PC versie niet eens zo duur meer, dus misschien kun je het eens overwegen? :)

er zit wel een harde schijf in ik heb een chip late inbouwen voor 100gulden en nu speelt ie alles af inclusief zelf gebranden en het is nog legaal ook en goed gekeurd door de politie :bier:

Geplaatst:
er zit wel een harde schijf in ik heb een chip late inbouwen voor 100gulden en nu speelt ie alles af inclusief zelf gebranden en het is nog legaal ook en goed gekeurd door de politie :bier:

Ja maar het downloaden en verspreiden van games is illegaal en warez.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

alvast bedankt

ik heb hem ook omlaten bouwen dus is het met een omgebouwde xbox mogelijk?

btw ik heb op youtube ook filmpjes gezien waarbij ze zeggen dat het mods voor de xbox zijn. maar er word daar niet uitgelegd hoe je dat doet...

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen.:)<<<

Geplaatst:

dat klopt dat heb ik ook gezien de superman mod op de x box.

die moet je ergens kunnen dowloaden maar hoe en wat weet ik zelf ook niet precies.

ik heb zelf al wel is een mod gemaakt voor de ps2 daar kan het ook bij.

maar dit is duur en moeilijk en ik heb gehoord dat dit illegaal is. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...