mendelboaz Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Eej mensuhhh, ik vroeg me af of je 2 dezelfde bestanden tegelijk in een player.img file kan hebben. Bijv. de skin van de gewone (rood met blauwe) spider-man heeft het file gimp.txd. En de zwarte spider-man heeft ook het file gimp.txd. Kan ik dan beiden bestanden in het player.img file plaatsen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Het is uiteraard mogelijk , alleen niet onder de zelfde naam. Het is wel mogelijk om nog een oufit (bijvoorbeeld de Croupier outfit) te veranderen naar de Black Spider man outfit. Greetz Reageren
mendelboaz Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Het is uiteraard mogelijk , alleen niet onder de zelfde naam. Het is wel mogelijk om nog een oufit (bijvoorbeeld de Croupier outfit) te veranderen naar de Black Spider man outfit.Greetz THNX ik heb het gedaan. Maar ik moet alleen nog kijken of het werkt. Want ik heb laatst GTA:SA verwijdered van de PC, dus moet ik weet niet of het werkt, maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.