cyberhob Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo, Weet mis iemand of je in gta der voor kan zorgen dat je zelf moet schakelen en de lampen an en uit kan doen. Zodat je overdag ok gewoon je lampen ana akn hebben en snachts uit. Ik weet hellemaal niet of dit mogelijk is maar als er een editor ofzo voor is laat het mij dan even weten. Gr, Cyberhob. Reageren
Forgotten Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 naar mijn mening is het niet mogelijk om te schakelen en is het ook niet mogelijk om je lampen zelf aan te doen aangezien ze zelf aangaan als het donker is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Met Camhack is het in ieder geval mogelijk om zelf te schakelen maar de lampen zijn voor zover ik weet neit uitschakelbaar , behalve als je ergens tegen aan rijd greetz Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ik heb even voor je gekeken op deze en andere sites maar ik kan geen mod of cheats vinden waarmee je kan schakelen dus ik meen dat dit niet kan. dan vroeg je ook of je je lichten aan en uit kon doen maar daar ben 99% zeker van dat dit niet kan. ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt gehad gr fiegel5 Reageren
cyberhob Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Met Camhack is het in ieder geval mogelijk om zelf te schakelen maar de lampen zijn voor zover ik weet neit uitschakelbaar , behalve als je ergens tegen aan rijd greetz En waar kan ik camhack donwloaden? Want dan kan ik zelf schakelen. Alvast bedankt. Gr, Cyberhob Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Welkom op het forum cyberhob Ik betwijfel of het mogelijk is om met de CamHack-mod te kunnen schakelen, deze modificatie zorgt volgens mij voor een groter arsenaal aan camerastandpunten en een kilometerteller. Ik zal dit topic verplaatsen naar het Modding Forum en hoop dat je daar verder geholpen wordt. Nog veel plezier op het forum Reageren
ikt Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Lichten/motor aan/uit kan wel met deze mod: Klik! Gewoon downloaden, uitpakken, de map ''The headlight and the engine switch controller'' openen, d3d9.dll naar je GTA SA folder kopieren en spelen maar. Bewerkt: 25 augustus 2007 door ikt Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Welkom op het forum cyberhob Ik betwijfel of het mogelijk is om met de CamHack-mod te kunnen schakelen, deze modificatie zorgt volgens mij voor een groter arsenaal aan camerastandpunten en een kilometerteller. Ik zal dit topic verplaatsen naar het Modding Forum en hoop dat je daar verder geholpen wordt. Nog veel plezier op het forum In de VC versie van CamHack is dat wel zo. Ik zal ff CamHack opnieuw downloaden en ff uitproberen Had hem ff gedownload en uitgeprobeert en zie dat de schakel functie er dus uit gehaald is. Excuses ^^ Greetz Bewerkt: 26 augustus 2007 door Galiorix Reageren
mister-justin Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Welkom op het forum cyberhob Ik betwijfel of het mogelijk is om met de CamHack-mod te kunnen schakelen, deze modificatie zorgt volgens mij voor een groter arsenaal aan camerastandpunten en een kilometerteller. Ik zal dit topic verplaatsen naar het Modding Forum en hoop dat je daar verder geholpen wordt. Nog veel plezier op het forum In de VC versie van CamHack is dat wel zo. Ik zal ff CamHack opnieuw downloaden en ff uitproberen Had hem ff gedownload en uitgeprobeert en zie dat de schakel functie er dus uit gehaald is. Excuses ^^ Greetz mm de readme doet het niet goe dbij mij hoe schakel en lampen an /uit enz. ??? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Met de knuppies i en L Bump, die mod doet het niet meer. Een andere misschien ? Reageren
mister-justin Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Met de knuppies i en L Bump, die mod doet het niet meer. Een andere misschien ? bij mij doe hij het wel :S jij heb zeker v2 van sa ik ook maar ik heb gedowngrade alleen ik speel mta dus heb het er vanaf gegooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.