karamanci Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo,, Ik wil de captruck.txd veranderen. Ik wil namelijk een Nike logo on de txd zetten en die nike logo is ook bmp. Wanneer ik de logo in de txd hebe gezet en save as bmp doe en als ik open met txd workshop staat er: Stream read error kan iemand mij uitleggen hoe ik die fix? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Waar schijnlijk heb je het verkeerde programma gebruikt om de BMP op te slaan. Dit is wel simpel op te lossen door de BMP in Paint te openen en dan gelijk op te slaan als BMP. Greetz Reageren
karamanci Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Waar schijnlijk heb je het verkeerde programma gebruikt om de BMP op te slaan. Dit is wel simpel op te lossen door de BMP in Paint te openen en dan gelijk op te slaan als BMP.Greetz Dat lukt helaas niet En hoe heet die witte shirt die cj bij het begin draagt? Karamanci Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ingame heet het shirt; White Tank Top als ik me niet vergis. Hoe het in de .img heet weet ik niet. Greetz :sigaar Reageren
karamanci Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Het lukt niet als ik de txd open en die bijgewerkt bmp import staat er : stream read error kan imenad me helpen?> Gratz, karamanci Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Met welk programma sla je die dingen op? Greetz Reageren
karamanci Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Met welk programma sla je die dingen op?Greetz Eerst ging ik die bmp van diw txd exporten en toen ging ik het bewerken met Adobe Photoshop CS2 en toen sloeg ik het op als bmp maar dan kwam er van 32 bit of 24 of 16 bit ik kruisde 32 aan en toen opende ik het met paint en sloeg het weer op met bmp maar als ik het import staat er: stream read error Karamanci Bewerkt: 26 augustus 2007 door karamanci Reageren
karamanci Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 nog reacties? >>> Door Wazuup: Rustig aan kerel, en niet dubbelposten.<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Probeer het anders eens op te slaan als .png of .tga in plaats van .bmp. Deze formaten ondersteund TXD Workshop namelijk ook. Edit @ karamanci: Het idee van de beginpost herhalen heeft geen zin. Vertel me liever of het als .png / .tga wel gelukt is. Upload de afbeelding anders even, dan kunnen mensen hier er even naar kijken en dus ook zien of het bij hen wel lukt. Bewerkt: 27 augustus 2007 door K.O. Reageren
karamanci Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik wil captruck editen met nike logo,, oke het lukt! maar (zucht) als ik het import die camptruck met nike logo kan ik het image niet veranderen, alleen het aplah karamanci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.