chamon15 Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb vice city nog op mijn pc maar mijn geluid doet het niet ! Ik heb wel alle files nog. Er stond wel dat ik geen hardware heb Misschien heb een betere geluidskaart nodig? Wat denken jullie? Mijn PC : windows xp prof 256 mb geheugen 40 gb hard drive Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Stop de stekker is in het stop contact of zet je boksen even aan als dat niet helpt effe je boksjes opnieuw aansluiten, nieuw stekkertje proberen, snoertje of even andere boksjes eropzetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spilbo Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik heb ook zo'n probleem, maar dat heb ik al in een andere tread uitgelegd... Nu is al mijn geluid er wel, maar ik hoor dat van de filmpjes pas NA het filmpje... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Heb je de illegale versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spilbo Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 NEE ik heb hem GEKOCHT! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik heb GTA VC gedownload (ga hem deze week kopen) en ik heb hetzelfde probleem maar ik erger me er niet over want hij is gedownload dus het is logish ^^ GTA3 heb ik gekocht en daar doet het geluid het wel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Of je moet de nieuwe drivers downloaden van je geluidskaart moet je ff kijken wat het voor merk is! me vriend heeft em gedownload maar het geluid doett het gewoon. Bewerkt: 28 december 2004 door ShadowOps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik heb ook dat probleem gehad, ik had toen VC opnieuw geinstalleerd. Probleem opgelost. Super simpel dus. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.