RomanDavid Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik ben op zoek naar zn minigun. Weer een van jullie mischien hoe daar aan kan komen? Bewerkt: 25 augustus 2007 door RomanDavid Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Er is een speciaal wikigta voor dit gemaakt Klik hier voor de vindplaatsen van (alle) wapens EDIT:Ik ben vergeten iets bij te zetten,De minigun is pas beschikbaar na de missie:Vertical Bird Ik hoop dat je het kan vinden! Bewerkt: 25 augustus 2007 door gekkieJ01 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik ben op zoek naar zn minigun.Weer een van jullie mischien hoe daar aan kan komen? Er zijn verschillende vindplaatsen voor de minigun, als ik me niet vergis zijn het er 5. Eentje is er te vinden bij Mike Toreno's ranch, er spawnen daar een na de missie 'Vertical Bird'. Hier vind je alle vindplaatsen voor de minigun: Klik. De handigste plek vind ik zelf de vindplaats bij de treinroad van San Fierro, deze staat wel op een soort omheining, je zal wel een jetpack moeten benuttigen wil je er komen . Edit @ Gekkiej: Vrijwel 1 minigun is pas beschikbaar na 'Vertical Bird' de rest is normaal ook beschikbaar. Je zal wel naar het gebied moeten toe kunnen. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik had gelezen op Wikigta dat 1 minigun van Mike Torenone's ranch pas beschrikbaar is na die missie! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Voor de duidelijkheid, op >deze pagina< op WikiGTA staan 5 plaatsen aangegeven voor de Mingun, slechts 1 van deze 5 is missie afhankelijk. Oranje bollen zijn altijd beschikbaar, rode bollen zijn afhankelijk van bepaalde vorderingen (vriendinnen, missies, etc.). Ik denk dat het nu wel zal lukken om de minigun te vinden, succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Alle 5 de miniguns liggen in het gebied waar je pas bijkan na de missie Yay-Ka-Boom-Boom. Je ziet er wel eentje in San Fierro liggen, maar deze ligt op de treinvrug naar Tierra Robada, precies boven de wegblokkade, waar een onzichtbare muur omheen ligt, waardoor je er pas na die missie bij kan. Je kan een trein jatten (daarmee kun je door die onzichtbare muur heen) en daaronderin stoppen, en met een jetpack eroverheen vliegen. Zo kun je trouwens ook in Las Venturas komen zonder gedood te worden door de politie, aangezien een trein onverwoestbaar is Éen van die Miniguns ligt ook in het ondergrondse complex van Area 69. Hier kun je zonder cheats komen, maar dat even terzijde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.