kevin schilder Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 hallo weet iemand waar het cop outfit ligt ik zoek hem steeds maar kan hem niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) De Cop-Outfit ligt op het Politiebureau van Washington Beach en je krijgt deze outfit pas na het voltooien van de missie Copland. Je kunt de Cop-Outfit vinden als je naar binnen loopt bij het politiebureau van Washington Beach en dan moet je links afslaan en bij de politie-kluisjes vind je de Cop-Outfit. Klik op de afbeelding om het oorspronkelijke formaat te weergeven. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Als aanvulling op Colonel Cortez: Als bijvoorbeeld Copland niet lukt , kan je ook de Malibu kopen en na de eerste missie , No Escape? , is dan ook de Cop Outfit beschikbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 De Cop-Outfit ligt op het Politiebureau van Washington Beach en je krijgt deze outfit pas na het voltooien van de missie Copland. Je kunt de Cop-Outfit vinden als je naar binnen loopt bij het politiebureau van Washington Beach en dan moet je links afslaan en bij de politie-kluisjes vind je de Cop-Outfit. Klik op de afbeelding om het oorspronkelijke formaat te weergeven. Toevoeging: raak niet in paniek door het Wanted Level dat je krijgt, door simpelweg de Cop Outfit aan te trekken (in het icoontje lopen) raak je dat weer weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik meende dat er ook 1 in vercetti estate lag...? Domme ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.