ThomskiPSP Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb ontdekt dat als je bij de plaats waar je auto's kan importeren kan schommelen met een auto! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb ontdekt dat als je bij de plaats waar je auto's kan importeren kan schommelen met een auto! Jij bedoelt waarschijnlijk 'Hydraulics' dit kan je kopen als je een auto tuned Hierdoor kan je auto hoppen/ springen. Je kan met '2' springen en met Numpad '8,6,4,2' op en neer gaan. Als je de code 'Crazytown' invoert, hebben de vreemdste voertuigen hydraulics. Zoals de hotdog wagen, deze is alleen met hydraulics verkrijgbaar met die code. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat als je bij de plaats waar je auto's kan importeren kan schommelen met een auto! zou je meschien iets duidelijker willen zijn?? want ik begrijp niet veel van je uitleg edit bigstijn begreep het wel en was eerder Bewerkt: 25 augustus 2007 door fiegel5 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Ten eerste moet je de hijskraan kunnen besturen, en daarvoor moet je de missie Custom Fast Track voltooid hebben (want dan speel je de Importkraan vrij). Zorg dat je een snelle auto met eventueel nitro hebt (dit kun je krijgen in de Modshops als Loco Low Co., TransFender en Wheel Arch Angels. Zorg dat de arm van de kraan evenwijdig staat met de aanlegkade. Laat de magneet zakken tot een meter boven de grond. Ga uit de kraan en stap in de auto. Rijdt terug over de kade tot ongeveer aan de slagboom, en draai om. Rij recht op de magneet af. Zodra je bij de magneet bent, zal de auto aan de magneet blijven hangen en zul je schommelen Ik raad je een Infernus als voertuig aan, met nitro. Je kunt de Infernus van nitro voorzien in de TransFender. Ik snap wat hij bedoelt Bewerkt: 25 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Zo dat truckje met schieten met een rhino daarbij ook werken? Waar het in een ander topic over ging Reageren
tjoef Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Probeer het en laat onds iets weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.