MisterW12 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 als ik die gta_sa.exe wil verandere met de patch voor V1 te kunnen hebben, zegt hij: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match ik heb al patches van verschillende landen enzo geprobeerd maar altijd hetzelfde, ik kan alleen zip zaken downloaden, aub help mij!! alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Hij zegt dat het bestand niet gevonden is. Wel een bestand met dezelfde naam, maar met een andere inhoud. Waarschijnlijk heb je dus een no-cd crack of iets anders met je exe gedaan en dit is illegaal. Herinstalleer je GTA (Savegames blijven bewaard, want die staan in een andere map) en probeer het opnieuw. Edit: Het lukt nog steeds niet, maar heb/had je nou een no-cd? En wat heb je nou precies uitgevoerd dan? Een beetje meer informatie in wat je nou geprobeerd hebt zou wel handig zijn. Bewerkt: 26 augustus 2007 door K.O. Reageren
MisterW12 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 het lukt nog steeds niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.