Jump to content

Mijn eigen Nummers :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik heb zelf wat nummers gemaakt. Hopelijk vinden jullie het wat! :) (Artiesten naam is reaper)

Van nieuw naar oud:

DJ Massive vs. The rebel - High Volume (Reaper Remix)

http://www.speedyshare.com/833201121.html

Reaper - The Secret Files

http://www.speedyshare.com/977991975.html

Reaper - Pump

http://www.speedyshare.com/257408367.html

Reaper - Mayahem

http://www.speedyshare.com/230680670.html

Dj Zany - Science & Religion(Reaper RmX)

http://www.speedyshare.com/467153628.html

Reaper - T-Bone Steak

http://www.speedyshare.com/817536261.html

Ik heb er wel meer, allen die post ik niet want die klinken niet. Je moet WEL van deze muziek houden anders vind je het niets, GEGARANDEERD.

Om deze liedjes te maken gebruik ik FL Studio 7.0 (FL = FruityLoops) Voor 369 euro kun je die kopen. Voor tutorials zoek op google :)

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Niet lullig bedoelt maar je bent nou eenmaal een amateur (je krijgt er niet voor betaald ect, en je gebruikt ook niet echt prof spullen om dat niveau te halen natuurlijk) ik verwachter ook niet zo veel van maar als je een nummer echt wil laten aapreken zorg dan dat je meer verandering in je nummers krijgt, en echt stukjes hebt die er tussen uit springen, bij veel hardstyle nummers zie je dat een plaat rustig begint en op gangkomt en dat het uiteindelijk helemaal los gaat, probeer daar een voorbeeld aan te nemen...

suc6 met je nieuwe tracks

:cya:

PS ik probeer je niet af te zeiken als dat zo overkomt maar punten te laten zien zodat je , je zelf kan verbeteren he ;)

Geplaatst:

Hey GTA-Ripper!

Je moet eens een beetje gaan letten op de structuur van een jumpplaat. Je nummers zijn nu namelijk een beetje ééntonig. Je kunt beter een intro hebben, voordat je met de melodie begint. Ook je kick is saai en de hele tijd hetzelfde. Je kunt in jump goed gebruik maken van claps. Vooral in het intro als je de melodie naderd zou ik een clap gebruiken. Luister eens naar deze nummers en kijk goed naar de structuur, en leer:

DJ Coone - The Return

DJ Furax - Punani

Chicago Zone - Against a Melody

Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)
Hey GTA-Ripper!

Je moet eens een beetje gaan letten op de structuur van een jumpplaat. Je nummers zijn nu namelijk een beetje ééntonig. Je kunt beter een intro hebben, voordat je met de melodie begint. Ook je kick is saai en de hele tijd hetzelfde. Je kunt in jump goed gebruik maken van claps. Vooral in het intro als je de melodie naderd zou ik een clap gebruiken. Luister eens naar deze nummers en kijk goed naar de structuur, en leer:

DJ Coone - The Return

DJ Furax - Punani

Veel succes!

Danku :) Ja, ik heb nogal moeite met goede kicks uitkiezen. En ook met het begin van het liedje :)

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

damn it keb et laten afspelen met windows media speler maar omdat ik het niks vondt sluit ik het af maar hij speelt gewoon door! hij is nog steeds bezig gvd. :N

keb het echt gehad nu

Geplaatst:

Het was lelijk,maar je bent een amateur,de grote DJ's hebben ook begonnen met een lelijk liedje,jumpstyle is soft(ja,als je een Hardjumper bent,verwacht je niets anders :puh: )Bij Hardjump telt de grote bass,als je boxen hebt,moet je de bass testen,altijd harder testen,totdat je hele huis beeft van de bass,moest ik jou zijn zou ik beter naar jumpstyle gaan.

Geplaatst:
Hey GTA-Ripper!

DJ Coone - The Return

DJ Furax - Punani

Veel succes!

Danku :) Ja, ik heb nogal moeite met goede kicks uitkiezen. En ook met het begin van het liedje :)

Het gaat meer om de variatie van je kick, luister eens naar een voorbeeldje wat ik heb gemaakt:

kick_variatie.mp3

Als je even luistert hoor je de clap die een leuk ritme slaat in het begin. Maak het niet té gek daarmee. Ook hoor je later dan de bass kick zelf ook een ander ritme loopt. Soms een paar extra, af en toe een keertje gewoon weglaten. Zo wordt je track een stuk leuker om naar te luisteren. :bier:

Geplaatst:
Het was lelijk,maar je bent een amateur,de grote DJ's hebben ook begonnen met een lelijk liedje,jumpstyle is soft(ja,als je een Hardjumper bent,verwacht je niets anders :puh: )Bij Hardjump telt de grote bass,als je boxen hebt,moet je de bass testen,altijd harder testen,totdat je hele huis beeft van de bass,moest ik jou zijn zou ik beter naar jumpstyle gaan.

Jezus gast we wetennu wel dat je kan hardjumpen

Ontopic:

Ze zijn wel goed, alleen zoals die andere we missen intro, naar mijn mening kan je ook beter beginnen met remixes maken van trance techno en hardstyle nummers te maken, en daarna beginnen met het wat beter werk. Ik zelf zit nu te klooien met Magix Music Maker maar t lukt me voor geen meter^^

Geplaatst:

het is wel leuk maar ik ben niet echt zo aan jumpliedjes behalve dj coolske

alleen vind ik de tekst een beetje beledigend :$

Geplaatst:

hier heb je die nummers van die maat van me, het zijn niet de laatste versies, die heb ik niet dus ondertussen zijn ze al verbeterd (betere aperateur ect) maar je meot het hiet maar mee doen :) miss heb je er wat aan ^^

Inside Out

Dance now

Bang

Geplaatst:
hier heb je die nummers van die maat van me, het zijn niet de laatste versies, die heb ik niet dus ondertussen zijn ze al verbeterd (betere aperateur ect) maar je meot het hiet maar mee doen :) miss heb je er wat aan ^^

Inside Out

Dance now

Bang

Leuk, heb ik wel wat aan :)

Geplaatst:

ik vind het ook niet zo goed..

moet veel meer variatie, synth klinkt echt niet, samples zijn veel te standaart..

melodietjes zijn ook niet echt *super* hé,

je moet eens luisteren naar percussie van: coone cracked,

dat is een goed voorbeeld :tu:

zal mijn nummers ook eens posten ze,

Ciao! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...