DJCrixus Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Zoals beloofd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=57789 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Nieuw nummer: The Secret Files Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 ik weet niet of je bedoelde dat hij voor download beschikbaar hoort te zijn ofzow, want dat is hij niet Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik heb een nieuw nummer check d eerste post eerste nummer! Tís mn langste nummer, en tevens ook mn beste.(denk ik) Veel luisterplezier! Grtz Gta Ripper Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Comments zouden fijn zijn Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik zal alleen de eerst even beoordelen, want de rest van de links zijn dood (reason: too old). Over High Volume RMX, je begin is dodelijk saai. Alleen een dancekick en een sample'tje die als hij hoge noten neemt steeds slechter begint te klinken. Je hebt een bassline nodig en meer persuccie (hihat etc kan er allemaal bij). Je synth in het middenstuk is wel aardig. Maar je moet gewoon je nummers opvullen. Het klinkt leeg, goede jump is meer dan alleen een melodie en een beat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.