tkoolen Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze vraag/gebeurtenis al eerder op gtaforum.nl stond kan je 5 auto's/Moters in je garage in Dorethy zetten? of is het niet de bedoeling want ik heb er nu 4 auto's en 1 moter in staan... en ik dacht dat je er maar 4 in kon zetten Gr Tkoolen Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze vraag/gebeurtenis al eerder op gtaforum.nl stondkan je 5 auto's/Moters in je garage in Dorethy zetten? of is het niet de bedoeling want ik heb er nu 4 auto's en 1 moter in staan... en ik dacht dat je er maar 4 in kon zetten Gr Tkoolen Als het goed is verdwijnt er dan eentje Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 welkom op ons forum Ik heb gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze vraag/gebeurtenis al eerder op gtaforum.nl stondkan je 5 auto's/Moters in je garage in Dorethy zetten? of is het niet de bedoeling want ik heb er nu 4 auto's en 1 moter in staan... en ik dacht dat je er maar 4 in kon zetten Gr Tkoolen als het goed is gaat er 1tje weg Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Alle garages (en hangar) in SA kunnen maximaal 4 voertuigen opslaan. De enige uitzondering is de garage in Ganton naast de Johnson House, hier kunnen maar 2 voertuigen opgeslagen worden. Sommige zijn klein waardoor je beperkt wordt in de ruimte, sommige zijn groot genoeg voor meer dan 4 voertuigen. Echter zal het spel nooit meer dan 4 voertuigen opslaan, zet je er meer in dan zullen er dus voertuigen kunnen verdwijnen. Reageren
tkoolen Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ok bedankt maar waneer verdwijnen die dan en is dat een wilekeurig voertuig of hetgene wat je er het laatste hebt ingezet? Gr Tkoolen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ok bedanktmaar waneer verdwijnen die dan en is dat een wilekeurig voertuig of hetgene wat je er het laatste hebt ingezet? Gr Tkoolen Over het algemeen het voertuig wat je er als laatste inzet. Wanneer ze precies verdwijnen hangt van jezelf af, als je te ver weg gaat worden maar 4 opgeslagen als je terug komt. Als je savet ben je zowiezo alle extra voertuigen kwijt. Ook is het zo dat als je er al eerst 3 in had staan van een vorige keer en er vervolgens nog eens 2 bij doet je het risico loopt dat beide voertuigen weg zijn en dus nog steeds maar 3 in je garage hebt staan. Als je gewoon aan een max van 4 houdt is er niets aan de hand en hoef je ook geen rekening te houden met. Reageren
tkoolen Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 oke heel erg bedankt Maar toch jammer 'k had als laatste een 500 er neer gezet maar ja die haal ik nog wel op bij de Moter school nogmaals bedankt gr Tkoolen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.