Jump to content

5 auto's Garage Dorethy

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze vraag/gebeurtenis al eerder op gtaforum.nl stond

kan je 5 auto's/Moters in je garage in Dorethy zetten? of is het niet de bedoeling

want ik heb er nu 4 auto's en 1 moter in staan...

en ik dacht dat je er maar 4 in kon zetten

Gr Tkoolen

Geplaatst:
Ik heb gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze vraag/gebeurtenis al eerder op gtaforum.nl stond

kan je 5 auto's/Moters in je garage in Dorethy zetten? of is het niet de bedoeling

Gr Tkoolen

Als het goed is verdwijnt er dan eentje

Geplaatst:

welkom op ons forum

Gr Tkoolen

als het goed is gaat er 1tje weg
Geplaatst:

Alle garages (en hangar) in SA kunnen maximaal 4 voertuigen opslaan. De enige uitzondering is de garage in Ganton naast de Johnson House, hier kunnen maar 2 voertuigen opgeslagen worden. Sommige zijn klein waardoor je beperkt wordt in de ruimte, sommige zijn groot genoeg voor meer dan 4 voertuigen. Echter zal het spel nooit meer dan 4 voertuigen opslaan, zet je er meer in dan zullen er dus voertuigen kunnen verdwijnen. :sigaar:

Geplaatst:

ok bedankt

maar waneer verdwijnen die dan en is dat een wilekeurig voertuig of hetgene wat je er het laatste hebt ingezet?

Gr Tkoolen

Geplaatst:
ok bedankt

maar waneer verdwijnen die dan en is dat een wilekeurig voertuig of hetgene wat je er het laatste hebt ingezet?

Gr Tkoolen

Over het algemeen het voertuig wat je er als laatste inzet. Wanneer ze precies verdwijnen hangt van jezelf af, als je te ver weg gaat worden maar 4 opgeslagen als je terug komt. Als je savet ben je zowiezo alle extra voertuigen kwijt. Ook is het zo dat als je er al eerst 3 in had staan van een vorige keer en er vervolgens nog eens 2 bij doet je het risico loopt dat beide voertuigen weg zijn en dus nog steeds maar 3 in je garage hebt staan. Als je gewoon aan een max van 4 houdt is er niets aan de hand en hoef je ook geen rekening te houden met.
Geplaatst:

oke heel erg bedankt

Maar toch jammer :-( 'k had als laatste een 500 er neer gezet

maar ja die haal ik nog wel op bij de Moter school

nogmaals bedankt

gr Tkoolen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...