bramboy Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik was effe met google bezig en ik kreeg dit te zien: Onze excuses...... we kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of spyware-programma stuurt ons automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is geïnfecteerd. We proberen u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het over korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus- of antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van uw computer te verwijderen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien. is dit gevaarlijk?? Bewerkt: 25 augustus 2007 door bramboy Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Kreeg je dit toen je iets intikte bij Google, of toen je op een website klikte? Als ik jou was zou ik maar je PC scannen voor de zekerheid. Reageren
bramboy Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 toen met het zoeken oke Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 toen met het zoeken oke Ja dan zou ik wel even scannen voor de zekerheid. Want als het een website was kan dit nep zijn. Reageren
bramboy Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 pc gescant en virusen verwijdert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.