Rivel Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Hallo! Ik edite zonet een player van SA, nl. de drugsdealer nadat ik wat aanpassingen deed en daarna de aanpassingen attachte en hem wou exporteren naar dff, zegt ie dat ik een model moet selecteren maar als ik iets selecteer een nek ofzo lukt het niet dus wou ik alels maar attacen maar de nek(dummy) kan niet worden geattached wat moet ik doen? Mvg Rivel Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Een player (of ped, zelfde verhaal) model editen gaat niet zomaar. Nadat de model is geedit, zijn er polygonen gewijzigd/bijgekomen. Dat wil dus zeggen dat de skin modifier (deze zorgt er voor dat elke vertex geaplied is aan een bone/spline, zonder dit zou de model niet bewegen) niet meer van toepassing is (zelfs al niet meer als je de model inporteerd (geloof ik) ). Wat dus ook weer automatisch wilt zeggen dat je heel de model opnieuw moet riggen. Moeilijke zaak, is niet te doen zonder enige goede ervaring in 3DS Max. Hoe dat riggen in zijn werk gaat, kan ik niet zeggen, aangezien ik nog nooit een player model heb gerigt. Daarvoor zul je denk ik bij GTAForums.com moeten aankloppen, aangezien hier nog nooit iemand een player model heeft gerigt. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Rivel Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Een player (of ped, zelfde verhaal) model editen gaat niet zomaar. Nadat de model is geedit, zijn er polygonen gewijzigd/bijgekomen. Dat wil dus zeggen dat de skin modifier (deze zorgt er voor dat elke vertex geaplied is aan een bone/spline, zonder dit zou de model niet bewegen) niet meer van toepassing is (zelfs al niet meer als je de model inporteerd (geloof ik) ). Wat dus ook weer automatisch wilt zeggen dat je heel de model opnieuw moet riggen. Moeilijke zaak, is niet te doen zonder enige goede ervaring in 3DS Max. Hoe dat riggen in zijn werk gaat, kan ik niet zeggen, aangezien ik nog nooit een player model heb gerigt. Daarvoor zul je denk ik bij GTAForums.com moeten aankloppen, aangezien hier nog nooit iemand een player model heeft gerigt.Vriendelijke groeten, DaBeast OH, toch bedankt! Dan laat ik het maar. Mijn 3ds max ervaring is niet zo hoog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.