Gino99 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Hey.Ik vroeg me af of iemand wel eens een leuk verhaal heeft meegemaakt.Ik was ooit eens een keer met mijn Infernus van een gebouw (Niet zo heel hoog) afgestunt.Daarna maakte ik een koprol over een taxi die daar toevallig stond.Ik wou dat ik een filmpje daarvan had Mvg:Gino P.S:Met zoekfunctie vond ik niks ^^ Bewerkt: 25 augustus 2007 door Gino99 Reageren
vice Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik had ooit wel een keer een grappig moment,misschien heb ik het al ooit 'ns vertelt. Er was een vriendin komen spelen en we gingen vice city spelen,zij wou graag rijden. Af en toe botste ze wel eens,en plotseling moest ze (weet niet mer voor wat) heel hard remmen,naast haar stonden 2 autos en daartussen nog een plek. maar door te remmen slipte ze naar de andere rijstrook,en raad eens. Ze kwam IN DE GOEDE RICHTING & TUSSEN die 2 autos te staan,dat was wel grappig . Heb er jammer geen screen of een filmpje van,het was ook onverwachts! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben ooit eens van de bovenkant van het Vercetti Estate af gestunt. Toen kwam ik tegen dat muurtje bij de struiken waar ook de ingang is (hoe ik daar kwam weet ik niet). Ik kwam zo tegen dat muurtje dat ik een bump maakte en zo in de tuin aan de overkant kwam. Ik heb er geen screen of filmpje van, omdat toen ik hem wou filmen in de replay was de stunt al bezig. Bewerkt: 26 augustus 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.