dekleineabtshoeve Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 kan ik op de x box 360 elite ook gta san adreas spelen Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 GTA San Andreas kwam oorspronkelijk natuurlijk uit voor de gewone Xbox. Met de Xbox 360 kon je gewoon de spellen van de Xbox blijven spelen, en ik neem aan dat een 120GB harde schijf niet opeens roet in het eten gaat gooien. Dus volgens mij kun je met de Xbox 360 Elite ook gewoon San Andreas spelen. Reageren
dekleineabtshoeve Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 oke thanks Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 GTA San Andreas kwam oorspronkelijk natuurlijk uit voor de gewone Xbox. Met de Xbox 360 kon je gewoon de spellen van de Xbox blijven spelen, en ik neem aan dat een 120GB harde schijf niet opeens roet in het eten gaat gooien.Dus volgens mij kun je met de Xbox 360 Elite ook gewoon San Andreas spelen. Lang niet alle xbox1 spellen zijn op de xbox 360 speelbaar. Op deze lijst staan welke wel speelbaar zijn. # Grand Theft Auto: The Trilogy # Grand Theft Auto: Vice City # Grand Theft Auto: San Andreas™ San Andreas is dus speelbaar op de 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.