moechy Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 hallo iedereen ik hoor veel gepraat over mta en sa:mp sa:mp speel ik zelf maar wat is btr en wat is mta en het verschil tussen de 2? Reageren
ikt Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Bij MTA kun je alleen maar racen, in SA-MP kun je ook schieten. Kies maar =D Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 MTA MTA staat voor Multi Theft Auto. Je kunt in deze 'add-on' voor GTA dus online GTA spelen. Bij MTA kun je alleen spelen in servers waar je kan racen tegen elkaar. Binnenkort zal er een deathmatch gametype uitkomen, waarbij je elkaar dus ook neer kunt schieten. SA:MP In SA:MP kun je nu al een soort van deathmatch doen. Het is mogelijk om met z'n allen in een map te spelen en elkaar neer te schieten. Je kunt volgens mij ook in een marker lopen en een race gaan doen met anderen, maar gewoon rondlopen kan dus ook. Het verschil is dus eigenlijk dat je in MTA alleen kunt racen, en dan je in SA:MP ook gewoon rond kunt lopen en op elkaar kunt schieten. Maar zoals gezegd zal dat binnenkort in MTA Deathmatch ook het geval zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.