Gino99 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Hey.Ik vroeg me af of jullie nog wel eens een ouderwets bordspelletje doen ,zoals Monopoly,Bingo,Enz Enz.Ik doe nog regelmatig dat soort dingen.Het meeste doe ik Hotel.Dat lijkt veel op Monopoly Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Bij nooit meer. Alleen op de boot speel ik soms nog wel eens iets tegen mij zusje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 helemaal nooit meer monopoly ligt op zolder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Als dammen er ook bij zit ,ik heb monepoly bijna nooit gedaan! dammen heb ik gister nog gedaan want me pa zit me altijd te pesten en toen had ik verloren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik speel soms monopoly, Maar verder nooit geen andere bordspellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
breadfish_gta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 ik vind oude speletjes stom daar hou ik nit vn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 hmm hotel vind ik leuk maar dat is het enige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 haha , leuk topic , ja zeker in een avond lekker monoplyén , heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Nee. Alleen Poker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 keb wel veel monopoly gedaan, en kolonisten van catan (hoewel dat een beetje raar "bord" is...) maar nu eik nooit meer, kzit vaak achter men ps3 oja en ik eet wel van een bord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 ganzenborden deed ik vroeger altijd Maar monopoly haatte ik en ik speelde het nooit want ik raakte altijd alle onderdelen kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Ja, heel vaak. Ik speel tegenwoordig meer pen-and-paper RPG's, maar een potje Monopoly of ganzenbord is ook leuk. Het is eigenlijk wel jammer dat niemand dat meer doet. Maar ik heb ook bordspellen op mijn pc staan, dus als ik mij verveel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marsmello Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Wiet doet dat nou nog? Tegenwoordig heb je PC's,PS's,Xbox's,Nintendo's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Wiet doet dat nou nog? Tegenwoordig heb je PC's,PS's,Xbox's,Nintendo's Ja , wat maakt het uit .. voor de meeste mensen zijn bordspellen altijd nog goeie familiespellen , of voor een avondje leuk doen met je vrienden , natuurlijk ieder zijn eigen mening , verder zijn de Pc's enzo ook wel leuk , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 nooit meer, heb altijd ruzie met me familie en met vrienden heb ik betere dingen te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.