Jump to content

Oude Forum Mededelingen

Lantyz

Recommended Posts

The Outlaw zijn post-aantal is ditmaal teruggezet naar 0.

Nadat we het eerder tijdens zijn lidmaatschap al 2 x hadden teruggezet, bleek hij nu te posten, en dan die weer te deleten. Misbruik van Megalid functie, dus hij is ook teruggezet naar normaal lid.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

35

• PatrickW

6

• Joriz

5

• BrokenTable

4

Vanaf heden kun je, als je de 1.000 posts heb overschreden, je eigen Member Title aanpassen.

Dit kan via Jouw Controle Paneel.

Remember; Misbruik wordt bestraft! (Dus géén Reclame, namen als Admin of Moderator, scheldwoorden etc!)

Delen op andere websites

Denk jij dat je veel van GTA3 afweet? Denk jij dat je alle vragen kunt beantwoorden?

Stuur mij dan een PM met de inhoud:

• Persoonlijke Informatie
  • Waarom jij deze positie zou krijgen

Wij zoeken namelijk een nieuwe moderator voor het GTA3 Forum!

Geen garantie dat deze methode echt een Moderator op zal leveren

Alleen Superleden en hoger kunnen solliciteren!

Aangezien we een nieuwe GTA III moderator hebben, kunnen er geen sollicitaties meer worden ingezonden.

En vanaf heden is .Levi. moderator bij de SA Subfora

Easteregg

Delen op andere websites

Het San GTAGames forum bestaat nog, maar is voorlopig onzichtbaar voor leden.

Dit omdat RTS nog moet nadenken of hij verder gaat, en hij volgende week 3 weken weg is. Als het zichtbaar zou blijven is er grote kans dat er gepost wordt, waarop alleen RTS het antwoord weet, of dat er geboost wordt.

Delen op andere websites

Ik heb een functie enabled. waardoor je bij een avatarkeuze zelf de pixels moet invoeren.

Hierbij voorkom je dat bv bij een avatar van 50x50, hij automatisch vergroot wordt tot 64x64.

Maximale grootte blijft 64x64

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Na een half jaar Admin te zijn geweest (iets langer), bijna een jaar in de Crew te hebben gezeten, is mijn tijd nu écht aangebroken ...

Andere privéshit schoof GTAForum een stuk opzij, en andere dingen schoven GTAForum en GTAGames van de tafel.

Ik had hier een toffe tijd, met Ups & Downs, but times change and so do i.

:cya:

Bewerkt: door Se7en
Delen op andere websites

De timing is slecht, maar ook ik stop als admin. Dat het tegelijk komt met Se7en is puur toeval. Voor de vakantie heb ik het al met de andere admins besrpoken, maar omdat de vakantie eraan kwam heb ik het besluit uitgesteld.

Het afgelopen jaar is er veel tijd in het forum en de walkthrough gaan zitten, nu wordt het tijd om andere dingen te gaan doen. Vooral in m'n werk krijg ik het een stuk drukker en daar moeten andere dingen voor wijken. 1 daarvan is het forum.

Ik heb het hier altijd erg naar mn zin gehad. Leuke discussies gehad, aparte kwesties moeten handelen, maar ook daar leer je van :-)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, is de verbinding met het forum en de website de laatste dagen ontzettend langzaam. Wees gerust, dit ligt niet aan jullie PC. De oorzaak hiervoor zijn netwerk problemen bij het bedrijf dat de verbinding verzorgt tussen onze server en de rest van het internet. Op dit moment kunnen wij hier helaas niets aan veranderen, we zijn hierbij volledig van hen afhankelijk.

Maar er is ook goed nieuws, Joriz is druk doende met een nieuwe server, waarvan de verbinding door een ander bedrijf zal worden verzorgt. De huidige verwachting is dat die nieuwe server binnen twee weken in gebruik kan worden genomen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...