Jump to content

Oude Forum Mededelingen

Lantyz

Recommended Posts

Ik zie tot m'n grote spijt dat een aantal Crew-wijzigigingen ongemerkt aan dit topic voorbij zijn gegaan. Bij deze, twee wijzigingen die al een paar dagen oud zijn , en helaas ook nog weer een nieuwe. :?

The Godfather heeft zijn taak als Admin neergelegd. In het megaleden forum, gaf hij de volgende reden voor zijn vertrek:

ik stop ermee, laatste tijd niet veel meer aanwezig.

Het nieuwtje is er voor mij af, en me schooljaar word erg zwaar, heb dus prioriteiten moeten stellen.

Heb het hier altijd leuk gevonden, alleen de sfeer is veranderd helaas nope.gif .

het gaat jullie goed.

Bij deze willen we hem in ieder geval bedanken voor z'n inzet en we wensen hem veel succes voor het nieuw schooljaar.

Ook BMW heeft z'n functie neergelegd als moderator. Hij kondigde z'n vertrek aan met de volgende mededeling:

Ik heb hier een poos over nagedacht, maar ik heb besloten mijn mod-functie neer te leggen en verder te gaan als megalid. Dit komt om meerdere redenen, de belangrijkste is eigenlijk dat ik het op dit moment al erg druk heb met andere dingen en dat zal de komende tijd zeker niet minder worden, integendeel. Ik denk dat een aantal van jullie inmiddels al wel gemerkt had dat ik de laatste week of 2 weken al een stuk minder online was dan voorheen. Daarom heb ik besloten om mijn mod-functie neer te leggen omdat ik zelf vind dat je als mod toch meer online hoort te zijn als ik kan zijn.

Dit betekent dus niet dat ik ga vertrekken want dat doe ik niet. Ik zal echt regelmatig nog wel langs komen hoor, maar je daar maar niet druk om. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator en geweldige collega’s. Bedankt jongens.

Ook hem willen we natuurlijk bedeanken voor z'n inzet, en we hopen dat we hem nog regelmatig zien, zoals hij heeft aangekondigd.

Voorzover de achterstallige berichtgeving. Het nieuws van vandaag is dat eclipse stopt met zijn werk als "global moderator", omdat hij het het komende schooljaar te druk krijgt. Hij blijft wel op het forum, en ook zijn taak als moderator van de modding fora blijft hij uitvoeren. We hebben hier natuurlijk begrip voor, vooral ook omdat hij naast moderator ook nog zeer verdienstelijk modder is, waar we hem ook niet willen missen.

Ook eclipse wensen we veel succes in het komende schooljaar.

Hoe en of de verschillende vrijgevallen plekken worden opgevuld, is nog niet definitief besloten, maar nadere mededelingen hierover volgen.. :sigaar:

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

35

• PatrickW

6

• Joriz

5

• BrokenTable

4

• 1 maand later...

Bij deze kondig ik aan dat de opslagruimte is vergroot:

Superleden: 5 MB

Megaleden: 10 MB

Moderators: 25 MB

Deze kunnen jullie gebruiken als tevoor voor screenshots, savegames en ander leuk materiaal.

Je kan je ruimte beheren via het User paneel (Instellingen).

Je mag deeplinken naar deze bestanden binnen het hele forum. Hierbuiten deeplinken is beveiligd en niet toegestaan!

Delen op andere websites

Omdat het Save game aanvraag topic in "San Andreas Missie Hulp" slordig werd is er nu het Sub forum "Savegame Aanvraag Forum" erbij gekomen.

Te vinden onder:

Gtaseries

-Gta San Andreas

--GTA San Andreas Missie Hulp

---Savegame Aanvraag Forum

Lees wel eerst even de regeltjes. Want daar staat handige informatie in!

Update:

Ondertussen heeft er een restyling plaats gevonen van het San Andreas Missie hulp forum.

Blader even de gepinde topics door voordat u post.

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Er zijn twee mijlpalen bereikt op het forum:

We zijn de 20.000 leden gepasseerd :klap:

En we zijn de 250.000 berichten gepasseerd :dans:

Alle leden names de crew van harte gefeliciteerd, en op naar de 100.00o leden en 1.000.000 berichten.

Bewerkt: door PatrickW
Delen op andere websites

Er was een storing gaande met de backup functie op de accounts van GTAgames.nl en GTAForum.nl. De accounts zijn in de backup stand blijven hangen waardoor ze niet bereikbaar waren.

We zullen gaan kijken naar andere backup software of mogelijkheden zodat dit niet meer voorkomt.

GTAForum.nl was hierdoor helaas niet bereikbaar vanaf 04:25 - 20:45.

Onze excuses voor het ongemak.

Iedergeval iedereen succes met posten!

Delen op andere websites

Het is heel spijtig om dit te vertellen maar na lang wikken en wegen heb ik besloten om als gmod en als moderator te stoppen.

Dit omdat ik het erg druk heb met mijn opleiding. Elke week een belankrijke en grote toets en dan ook nog andere projecten van school en nog een wedstrijd.

Ik blijf nog altijd rondneuzen en het is geen voorgoed afscheid. :)

Ik wil graag afsluiten met een Smile :D

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Er zijn twee nieuwe sub-fora toegevoegd onder "Liberty City Stories", een missie hulp en een media forum.

Omdat de aandacht en drukte rond Liberty City Stories steeds groter begint te worden, hebben we vanaf nu dus onder Liberty City Stories dezelfde indeling als de andere recente GTA-versies.

We hebben nog geen beslissing genomen, wie hier gaat modereren, maar dat zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. Tot die tijd staan de forums onder beheer van de admins en Gmod(s)

Veel plezier.

Delen op andere websites

Ons enige weken geleden afgetreden Global Moderator Ewoud is terug. Door veranderingen op zijn opleiding heeft hij weer tijd om deze taak weer te vervullen.

Hij wordt natuurlijk met open armen ontvangen, en ik heb er alle vertrouwen dat hij zijn taak weer net als vroeger op uitstekende wijze zal vervullen..

Welcome back, Ewoud

Delen op andere websites

Sinds een paar dagen, is de afdeling "Overige fora" opnieuw ingedeeld. We hopen dat het op deze manier iets overzichtelijker is.

Ik wil jullie met name even wijzen op een heel nieuw forum dat we daarbij hebben aangemaakt: "Gadget forum".

Daar kun je iedereen vertellen over jouw favoriete gadget, en reageren op de gadgets van anderen.

veel plezier

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Aangezien GTAforum.nl gebruikt maakt van een legale licentie van dit forum systeem zijn we zojuist geupdate naar versie 2.1.4

Er zijn helaas niet echt nieuwe functies bij gekomen. Vooral zijn er bugs gefixt waar wij nog niet echt last van hadden.

Als iemand nog een fout tegenkomt die door de update is opgetreden dient deze persoon een PM naar mij te sturen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...