ContRa Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hey, Ik wilde weer sama downloade maar als ik het dan open dat exe program krijg ik een foutmelding waar in staat: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen.. Dankje alvast. Reageren
Evan Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Sama ??? kan je even wat duidelijker zijn want ik wil best helpen Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Voer die code die je in de post gaf eens in in de Microsoft Zoek Machine op de site van microsoft , meestal hebben ze dan wel een help-document. Greetz Reageren
ContRa Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Voer die code die je in de post gaf eens in in de Microsoft Zoek Machine op de site van microsoft , meestal hebben ze dan wel een help-document.Greetz Je bedoeld zoeken heb ik all gedaan alle bestanden en mappen niks te vinden? Kan ik het niet downloade ? maar dan weet ik niet in welke map of wat moet duwen.. @ Evan dit program is een ding waar je kunt zien hoeveel sprays je nog moet en missies en zulke dingen allemaal best handig. Greetz. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Je hebt om SAMA te starten ook .Net Framework Version 1.1 nodig, dat progamma is hier te downloaden. Het is van Microsoft overigens, dus misschien was je hem zelf ook wel tegengekomen. Leek me in ieder geval nog wel even handig het even te melden. Succes ermee in ieder geval! Reageren
Evan Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 @ Evan dit program is een ding waar je kunt zien hoeveel sprays je nog moet en missies en zulke dingen allemaal best handig. srry ik d8 dat hij bedoelde SAMI :$ Reageren
ContRa Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ah het programma doet het.. Dankje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.