keessie Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 hallo allemaal ik heb gta vice city en ik probeer al een tijd mods te instaleren ik krijg de error 1/0 het alleen lezen bestand staat en nvierkantje in zou dat er iets mee te maken hebben? ik hoop dat ik geholpen kan worden Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Heb je van de GTA VIce City map+bestanden in de map Alleen Lezen af gehaald? Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Heb je van de GTA VIce City map+bestanden in de map Alleen Lezen af gehaald?Greetz Hij zegt dat er een vierkantje instaat, dus volgens mij wil dat dan niet. Ik raad 'keessie' aan het progamma 'Remove Read Only Status' eens te downloaden. Daarmee kun je als het goed is 'alleen lezen' uitzetten. Het progamma is hier te downloaden. Ik hoop dat het helpt en succes! Reageren
keessie Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Heb je van de GTA VIce City map+bestanden in de map Alleen Lezen af gehaald?Greetz Hij zegt dat er een vierkantje instaat, dus volgens mij wil dat dan niet. Ik raad 'keessie' aan het progamma 'Remove Read Only Status' eens te downloaden. Daarmee kun je als het goed is 'alleen lezen' uitzetten. Het progamma is hier te downloaden. Ik hoop dat het helpt en succes! heb ik al geprobeerd en het werkte niet ik kan het niet nog een keer proberen omdat ik dan moet regriseren weten jullie nog iets anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.