Jump to content

call of duty 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou nog even wachten want het duurd niet lang meer tot Call of Duty 4: Modern Warfare uitkomt, Tenzij je van de 2e wereldoorlog houd dan kun je beter Call of Duty 2 nemen.

Anders bekijk hier even de review (Dit is een Xbox 360 review maar dat maakt niet zoveel uit want het spel blijft bijna hetzelfde) http://www.gametrailers.com/game/1637.html

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:
Ik zou nog even wachten want het duurd niet lang meer tot Call of Duty 4: Modern Warfare uitkomt, Tenzij je van de 2e wereldoorlog houd dan kun je beter Call of Duty 2 nemen.

Anders bekijk hier even de review (Dit is een Xbox 360 review maar dat maakt niet zoveel uit want het spel blijft bijna hetzelfde) http://www.gametrailers.com/game/1637.html

ik denk dat 4 niet op de ps2 uitkomt en ik wil er een voor de ps2 ;)

Geplaatst:

Call of duty 2 : Big Red One is een 'oud' Call Of Duty spel, er is namelijk al een CoD 3 uit. Daardoor is de prijs al wat afgezakt, ik heb wat opgezocht en het kost ongeveer 25 - 30 euro. Het is een goed spel, zelf vind ik het nog altijd leuk om te spelen. Desondanks dat er al een nieuwere game uit is blijft het leuk. Ik zou het je aanraden, want echt duur is hij niet meer.

Bekijk eens wat reviews van het spel zodat je vele meningen bekijkt voor je het spel gaat kopen. Reviews van CoD 2 : Big Red One. Lees ze eens rustig door, je zult zien dat het spel overal wel degelijke tot goede cijfers krijgt... :Y

Veel succes ermee! :)

Geplaatst:

Ik zou nu CoD2 kopen want misschien wordt CoD2 en andere geweld games afgeschafd door de geweldplegingen in de games.Als je het nu koopt heb je er veel aan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...