noedel Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoi, zoals er in mn titel staat: is het mogelijk om CJ enkele nieuwe bewegingen te laten maken? Bvb bij het slaan, ipv de vuist naar voren enzo, zijn benen afwisselend naar voren en achteren laten stampen zodat hij net lijkt te staan jumpen? Alvast bedankt! Greetzzz Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Omdat CJ dat soort bewegingen zoiezo niet maakt én dit allemaal hardcoded is , is het nagenoeg onmogelijk. Alleen een expert die mee gewerkt heeft met GTA Sa , zou dit kunnen denk ik. Greetz Reageren
noedel Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hmm ok, want laatst zag ik de "All-In-One-Mod" ergens staan, en daarbij stond ook dat CJ zich kon neerleggen en een band herstellen e.d. Toch bedankt! Greetzzz Reageren
K.O. Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Ik kan je wel vertellen dat alle animaties .ifp bestanden zijn. In de 'anim' map in de GTA SA folder zit zelfs een anim.img die je gewoon kan openen met IMG Tool. Hierin staan een heleboel .ifp bestanden die alle animaties en houdingen voorstellen. Het enige probleem is geloof ik nog dat er naar mijn weten niet echt een goede tool bestaat om deze .ifp bestanden te importeren en te veranderen. (edit @ 'sogs' hieronder: Tsja dat zei ik dus ook al he) (edit @ DaBeast hieronder: Aaah, 3dsmax heeft een ifp IO, wist ik niet eens ) Bewerkt: 27 augustus 2007 door K.O. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 ...en daarbij stond ook dat CJ zich kon neerleggen en een band herstellen e.d. ... Het zou goed kunnen dat de makers van die mod de animatie van de Medics gepakt hebben. greetz Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Wat geinig, ik heb al een hele lange tijd dit in de gedachten om het te maken . Even geen verwarringen meer: Het is zeer zeker mogelijk om nieuwe animaties te criëren/aan te passen. Je kan alle denkbare beweginen laten doen. Hoe de animatie zich gedraagd (hoeveel keer dat hij herhaalt, de snelheid dat hij vooruitgaat enzovoort) word in de SCM 'gedefined'. Het enige wat je nodig hebt om nieuwe animaties te maken, is veel verstand van 3DS Max,IFP IO en SCM. Maar helaas heb ikzelf het wat druk, dus het kan nog een tijdje duren voordat zoiets van mij komt.. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
soqs Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Het klopt dat de animatie in de ifp zit zo zijn er mods dat je anders loopt. ov de lvx mod dat je op je motor kan staan. in de ifp staat ook hoe je bevoorbeeld in een auto zit of hoe je op een motor zit. het is enig onduidelijk hoe je het moet aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.