Jump to content

film

juul

Recommended Posts

ik zou graag een filmpje maken van gta sa maar het lukt me niet ik heb een tv kaart en die word gevonden door windows movie maker en als ik dan kies om een video vast te leggen dan werkt windows movie maker niet meer, wat moet ik dan doen? En als ik hem op pak met het programa van de tv kaart dan kan die het alleen op pakken in een *.mpeg-1 of *.mpeg-2 en niet in *.wmp hoe zou ik dit dan kunnen omzetten naar *.wmp?

En als je zou willen weten hoe en welk merk mijn tv kaart is het juiste antwoord op deze vraag is " compro pvr "

Ik hoop dat jullie hier nu genoeg mee weten en mij het juiste antwoord kunnen geven.

GREATZ JUUL

Delen op andere websites

Ik gebruik zelf gewoon de software die bij m'n TV-kaart zit om de filmpjes te maken. Met WMM kun je hem dan eventueel verkleinen

bij mij lukt het niet

als ik het maak met de software van men tv kaart dan word het opgeslagen in een bestand *.avi maar hoe zet je dat dan om naar *.wmp bestanden???

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...