juul Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ik zou graag een filmpje maken van gta sa maar het lukt me niet ik heb een tv kaart en die word gevonden door windows movie maker en als ik dan kies om een video vast te leggen dan werkt windows movie maker niet meer, wat moet ik dan doen? En als ik hem op pak met het programa van de tv kaart dan kan die het alleen op pakken in een *.mpeg-1 of *.mpeg-2 en niet in *.wmp hoe zou ik dit dan kunnen omzetten naar *.wmp? En als je zou willen weten hoe en welk merk mijn tv kaart is het juiste antwoord op deze vraag is " compro pvr " Ik hoop dat jullie hier nu genoeg mee weten en mij het juiste antwoord kunnen geven. GREATZ JUUL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 dat had ik ook dan moet je waarschijnlijk wondows moviemaker updaten of de groote naar 320 zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 dat had ik ook dan moet je waarschijnlijk wondows moviemaker updaten of de groote naar 320 zetten waar doe je dat dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ik gebruik zelf gewoon de software die bij m'n TV-kaart zit om de filmpjes te maken. Met WMM kun je hem dan eventueel verkleinen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik gebruik zelf gewoon de software die bij m'n TV-kaart zit om de filmpjes te maken. Met WMM kun je hem dan eventueel verkleinen bij mij lukt het niet als ik het maak met de software van men tv kaart dan word het opgeslagen in een bestand *.avi maar hoe zet je dat dan om naar *.wmp bestanden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.