Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Beste mensen! Kan iemand mij vertelen hoe het werkt met de 'vliegtuig bug' Ik had gehoord dat je op het Escobar international airport in een grote vliegtuig kunt zitten Dat lijkt mij wel leuk om te doen!Dus..weet iemand hoe je in dat vliegtuig komt? Ik heb het wel eens geprobeerd maar toen viel ik er van af En ik zou het niet meer weten hoe je in dat vliegtuig komt Zou iemand mij kunnen helpen? mvg, GrandTheftTwanO Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb voor je gezocht en heb gevonden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb voor je gezocht en heb gevonden. Bedankt ..::GhostRider::.. voor de link! Ik heb het net zo gedaan als op het filmpje maar het lukt nog steeds niet. Ik kom wel op de vleugel van het vliegtuig maar dan wil ik er in gaan val ik steeds er van af.. Weet iemand nog wat tips hoe je het kan doen? En zit deze bug wel in de Ps2 versie? Reageren
Kakaroth Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Voor zover ik weet niet, nee, R* heeft natuurlijk veel fouten kunnen herstellen in de PS2 versie Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 zou je eerst gewoon in dat vliegtuig kunnen zitten? (zonder bug)??? omdat je ook gewoon kan vliegen... Reageren
Tunix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 zou je eerst gewoon in dat vliegtuig kunnen zitten? (zonder bug)???omdat je ook gewoon kan vliegen... Ik denk het wel, omdat je ook de radiostations kan veranderen en de camerastanden. Alleen dat ze het er later weer uitgehaald hebben vanwege de beperkte ruimte op de UMD. Dat denk ik. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 zou je eerst gewoon in dat vliegtuig kunnen zitten? (zonder bug)???omdat je ook gewoon kan vliegen... Ik denk het wel, omdat je ook de radiostations kan veranderen en de camerastanden. Alleen dat ze het er later weer uitgehaald hebben vanwege de beperkte ruimte op de UMD. Dat denk ik. Dat is ook stom van Rockstar Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) zou je eerst gewoon in dat vliegtuig kunnen zitten? (zonder bug)???omdat je ook gewoon kan vliegen... Ik denk het wel, omdat je ook de radiostations kan veranderen en de camerastanden. Alleen dat ze het er later weer uitgehaald hebben vanwege de beperkte ruimte op de UMD. Dat denk ik. Dat is ook stom van Rockstar Ben blij.. Het is al buggie en als dit erin had gezeten had je niet eens meer hoeven te dénken aan geladen wegen.. Bewerkt: 28 augustus 2007 door ASPHALT Reageren
digrosso93 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 ik weet hoe het moet je moet van een ambulance naar de vleugel van een vliegtuig springen en dan naar de achter kant lopen van het vliegtuig en op driehoekje drukken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 ik weet hoe het moet je moet van een ambulance naar de vleugel van een vliegtuig springen en dan naar de achter kant lopen van het vliegtuig en op driehoekje drukken Oke bedankt man! Ik wist niet dat je op driehoekje moest drukken! :$ Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 bij mij landen daar geen vliegtuigen en er stijgen ook geen op Reageren
M4X Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 bij mij landen daar geen vliegtuigen en er stijgen ook geen op Waarschijnlijk komt dat omdat je nog niet op het tweede eiland bent, dan zijn er nog geen vliegtuigen en helikopters. Dit komt allemaal na de missie 'From zero to hero', waarin je naast het andere eiland dus ook alle luchtvoertuigen unlockt Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Als je dit op de ps2 doet en het middenstuk van het vliegtuig aanraakt ga je doodt dus op de ps2 lukt het niet Reageren
kelwin Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) dubbelposts zijn verboden Bewerkt: 2 oktober 2007 door kelwin Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Als je dit op de ps2 doet en het middenstuk van het vliegtuig aanraakt ga je doodt dus op de ps2 lukt het niet Ja daar ben ik inmidels ook al achter gekomen Ik de hele tijd proberen kan het niet bij de ps2 versie.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.