cyberhob Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Weet iemand of er een mod ofzo is dat je garage's heel groot worden en dat je der dan heel veel auto's in kan zetten. Iemand op school had het er wel over maar weet niet of hij liegde. Of in iedergeval een mod dat je garage deur open blijft gaan als je met een auto aan komt rijden. Niet dat er staat dat de garage vol zit. Reageren
breadfish_gta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 ik denk dt ht onmogelijk vaak als ik ze opsla gaan ze weg Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Misschien moet je even op google kijken voor zon mod.. Daar heb ik niet echt veel verstand van Ik weet wel een handig trucje om meer voertuigen in je garage te kunnen krijgen: Als de garage deur open gaat zet je het voertuig wat jij bestuurd neer midden tussen de garage deur. Zo dat je voertuig aan de buitenkant er uitsteekt Nu kan de garage deur niet dicht en klappert En nu kun je er zo veel mogelijk voertuigen inzetten als je wilt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Misschien moet je even op google kijken voor zon mod..Daar heb ik niet echt veel verstand van Ik weet wel een handig trucje om meer voertuigen in je garage te kunnen krijgen: Als de garage deur open gaat zet je het voertuig wat jij bestuurd neer midden tussen de garage deur. Zo dat je voertuig aan de buitenkant er uitsteekt Nu kan de garage deur niet dicht en klappert En nu kun je er zo veel mogelijk voertuigen inzetten als je wilt! Dit klopt niet helemaal. Want als je bijvoorbeeld 10 voertuigen in de grote vliegtuig hangar zet , zullen er maar 4 van die voertuigen blijven staan. Dat omdat de game gewoon neit meer voertuigen op kan slaan. Greetz Reageren
PIERRO P Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ja dat klopt. Er is een maximale limiet aan voertuigen die je in een garage kan zetten. Maar je kan bij meeste garages wel 1 of mischien 2 auto`s extra neerzetten. Bij de grote vliegtuig hangar is dit trucje niet mogelijk. Reageren
cyberhob Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Kan je dan ook ergnes in de handling.cfg ofzo dat aanpazzen? Bewerkt: 26 augustus 2007 door cyberhob Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Daar heb ik geen verstand van Je kan ook gewoon allemaal auto's in verschillende garages plaatsen. Elke garage laat 4 voertuigen toe (m.u.v. The Johnson house, die laat er maar 2 toe). Als je er meer dan 4 in zet, zullen de overige verdwijnen. In sommige garages passen er geen 4. Gewoon verspreiden dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.