qbdown Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe ik bij GTA: San Andreas onderin het beeld dit kan krijgen te staan "Gemaakt door silvershield" ?? Ik wil het maken in C++. En of één van jullie dan ook het project even wil uploaden voor me? Want ik heb er altijd problemen mee om code in te voegen. !!!Het is voor Microsoft Visual C++ 6.0!!! Bedankt!!!! Bewerkt: 26 augustus 2007 door SilverShield Reageren
Timb0 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Weet iemand hoe ik bij GTA: San Andreas onderin het beeld dit kan krijgen te staan "Gemaakt door silvershield" ??Ik wil het maken in C++. En of één van jullie dan ook het project even wil uploaden voor me? Want ik heb er altijd problemen mee om code in te voegen. !!!Het is voor Microsoft Visual C++ 6.0!!! Bedankt!!!! Dit is ongeveer hetzelfde als wat ik wil: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=57457 Maar er word bij mij geen zinnig antwoord gegeven... Reageren
ViceAgent Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik denk niet dat het probleem hem zit in dat mensen niet willen helpen, het is alleen nogal een lastig onderwerp van C++, namelijk "Hooking" ofwel "API Hooking", omdat je als het waren op de applicatie (API) in moet "haken", dit wordt niet alleen gebruikt voor goedaardige dingen als trainers enzo, maar ook aimbots, wallhacks enzovoorts. Een goed tutorial over het zogenaamde API Hooking kun je hier vinden, met een voorbeeld code zelfs! Je zal het waarschijnlijk de eerste 3, 4, 5 keer niet snappen, maar dat komt vanzelf. Experimenteer er een beetje mee! Mocht je dit écht niets vinden, dan kun je altijd even googlen op "Hooking" of "API Hooking" (er zijn namelijk ook andere soorten hooks als keyboard hooks). Ik hoop dat ik toch een beetje heb kunnen helpen. ViceAgent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.