8-Ball Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 ja, ik laat andere mensen raden, ik weet deze niet eens! :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Ga maar eens goed zoeken in het spel! In elk hoekje en gaatje kijken!! Als je goed oplet, zie je hem heel snel..! Reageren
Joriz Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Die saturday night (f)beaver vind je overal door Liberty City. Maar het lijkt me dat je hem vooral ziet in 69th street (waar al die bioscopen zitten) Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Ik heb hem alleen gezien in Shoreside Vale, langs de kant vd weg naar Pike Creek (vanaf de tunnel) op een groot zwart reclame bord! Maar hij zal ook wel ergens anders staan inderdaad.. Ik vond het wel geinig! Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik dacht eerst ook chinatown leuk dwaalspoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.