ikt Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb een mod gemaakt zodat San Andreas ondergelopen is. Deze mod zorgt ervoor dat half San Andreas onder water komt te staan met grote golven. Sommige plekken zijn nog droog: Hogere gelegen delen van San Fierro Hogere gelegen delen van Los Santos Desert (Area 69 en Verdant Meadows) Alle vliegvelden op 1 na, Los Santos Airport Jammer genoeg is heel Las Venturas ondergelopen. Bugs: Als je naar de grote zee gaat dan val je van een hoger waterlevel af. Je land dan op een lager gelegen waterlevel en je komt er weer moeilijk op. Auto's (en soms voetgangers) rjiden/lopen in het water. Screens: Tsjee, teveel afbeeldingen mag ook al niet ik had er 2 teveel Bestand: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=382 \ Bewerkt: 27 augustus 2007 door ikt Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Als je een tool hebt gebruikt moet de naam van het programma en de auteur in de readme vermeld staan. Reageren
Koen729 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Geweldige mod als ik zo naar de screen kijk. Zodra ik weer San Andreas heb zal ik hem eens installeren, mits hij met de San Andreas Mod Installer gemaakt kan worden? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 misschien kun je ook watervliegtuigen en boten laten spawnen Reageren
T@rget Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 misschien kun je ook watervliegtuigen en boten laten spawnen Dan moet je main.scm aanpassen en dan werkt je oude safegame niet meer Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 misschien kun je ook watervliegtuigen en boten laten spawnen Dan moet je main.scm aanpassen en dan werkt je oude safegame niet meer IPL Carspawnen is ook mogelijk. >>> Door DaBeast: Aleen weigeert die soms te werken met savegames .<<< Reageren
grand theft oma Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 is dit bestand ook in zip te krijgen? ik kan nergens winzip gratis krijgen.... Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 is dit bestand ook in zip te krijgen? ik kan nergens winzip gratis krijgen.... Je kan hier gratis ALZip downloaden, dit werkt voor net zoveel en meer extensies als WinZip en het is gratis. Reageren
grand theft oma Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 is dit bestand ook in zip te krijgen? ik kan nergens winzip gratis krijgen.... Je kan hier gratis ALZip downloaden, dit werkt voor net zoveel en meer extensies als WinZip en het is gratis. top! bedankt! Reageren
WackoX Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik vind er eigenlijk niks speciaals aan, gewoon watertool of hoe het ook mag heten downloaden en het bestandje uploaden Reageren
Robin B Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 het broeikas effect heeft teoegeslagen!! maar coole mod mischien kan je hoogplaatsen gaan modden waar nog 'leven is' Reageren
-Paul Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 het broeikas effect heeft teoegeslagen!! maar coole mod mischien kan je hoogplaatsen gaan modden waar nog 'leven is' Ja En dat er allemaal van die Helicopters van het nieuws rond vliegen =D Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 mooie mod alleen ik vind het vrij nutteloos omdat je niets meer kan doen als je datgene wilt gaan doen het verandert het hele nut van het spel alleen maar een beetje bootje varen en vaak lukt dat niety door de auto's Maar verder wel lol als je geen zin in de 'normale' SA hebt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Het is lol als je reddertje wilt spelen maar daar blijft het bij. Het ís ook nutteloos. Lekker slim om te zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.