ikt Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hoezo? Ik vind het zelf wel nutteloos. Wel handig als je gaat filmen enzo.. Reageren
.Senne Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ik vind het inderdaad ook vrij nutteloos. wel leuk voor één keertje, maar wel leuk op zich de 'no water mod in SA' is dan veel zinvoller, dan kan je lekker over de zeebodem rijden Reageren
Burpman Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Weet je wat ook leuk is? De bestanden water.dat en water1.dat, editten met bijvoorbeeld Notepad, en gewoon leeg maken. Deze bestanden staan hier: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ Het gevolg hiervan is, is dat er geen water meer aanwezig is. Je kan dan gewoon over de bodem rijden. Zo kan je ook vanaf het strand, het water inrijden. Alleen geeft dit wel een raar effect, als je in het dieper gedeelte valt, dan val je bij het vliegveld weer op straat. Uiteraard wil ik wel aanraden, even een backup te maken van deze 2 bestanden. Have fun. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ik vind het inderdaad ook vrij nutteloos. wel leuk voor één keertje, maar wel leuk op zich de 'no water mod in SA' is dan veel zinvoller, dan kan je lekker over de zeebodem rijden Wat bedoelen jullie met nut? Een videogame opzich is sowieso toch niet nuttig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.