Las Vegas Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoe kan je zonder camera hack een mooi vliegend effect krijgen voor filmpje. Zonder dat je op en neer gaat. Ik d8 met een AT-400, Mischien kan het anders? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoe kan je zonder camera hack een mooi vliegend effect krijgen voor filmpje. Zonder dat je op en neer gaat.Ik d8 met een AT-400, Mischien kan het anders? Dat kan gewoon door de camera te veranderen Als je de camera verandert zal er links boven in het beelscherm wel komen te staan hoe je je camera kan veranderen. Standaart is dit volgens mij 'V' je zal een camera krijgen waarin je beeld steeds verandert op een mooie hoogte/ level. Dit word ook gebruikt op normale voertuigen zoals motors/ auto's. Het is wel een mooi effect als je een sirieuze film aan het maken bent. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ja met camera voor voertuig maar ik d8 mischien is er nog een andere manier om zwevend door de map tegaan? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Bedoel je zoals in de aftiteling van San Andreas, nadat je de laatste missie hebt voltooid? In dat geval zul je inderdaad de 1st person modus moeten instellen (V= camera veranderen, zie post van Bigstijn) @hieronder: waarom laat je dat niet aan de mods over? Bewerkt: 27 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
Arthis Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Ja met camera voor voertuig maar ik d8 mischien is er nog een andere manier om zwevend door de map tegaan? bron: disclaimer onder het kopje regels Gedragsregels Ongewenst gedrag * Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren. * Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren) * Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic) * Posten van e-mailaddressen. * Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag. * Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen easter eggs) * Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens) dus: in plaats van d8 gewoon dacht mischien heb je wat aan deze mod superman mod >>> Door Bling: Houd dit soort moderatorgedrag alstjeblieft voor je. Je vorige post had ik niet voor niets verwijderd.. <<< Bewerkt: 27 augustus 2007 door Bling Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja met camera voor voertuig maar ik d8 mischien is er nog een andere manier om zwevend door de map tegaan? bron: disclaimer onder het kopje regels Gedragsregels Ongewenst gedrag * Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren. * Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren) * Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic) * Posten van e-mailaddressen. * Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag. * Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen easter eggs) * Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens) dus: in plaats van d8 gewoon dacht Het is maar 1 woordje zodat je minder hoeft te moet typen. M3t Ð13 r3g3£ b3Ð03£3n z3 Ð4t j3 n13t j3 h3£3 p0$t 1n Br33z4h g44t t¥p3n . Ontopic: als je missie End of the line hebt uitgespeeld wordt de camera inderdaad alsof je als een vogel over de stad vliegt, jekan alleen niet zelf de richting bepalen, het is alleen maar een filmpje. Verder kan je in een vliegtuig in 1st person gaan vliegen, maar dan krijg je meer een beeld naar voren toen, niet recht naar beneden. De beste manier lijkt mij dus camerahack instaleren tenzij je de ps2/xbox versie hebt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Als je in een heli op Q+E drukt terwijl je de FP cam aan hebt staan kijk je recht naar onder. Ik weet niet zeker of dit ook in vliegtuigen kan, maar volgens mij ook in de Dodo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.