Jump to content

Garage-Inhoud


NickBonJovi

Recommended Posts

Het viel me laatst op dat je in een kleine garage ook 2 motors kunt neerzetten. Kun je er ook bijvoorbeeld 1 motor en 1 wagen inzetten?

En iets heel anders, kun je als je een savegame download ook 2 in de naam zetten en dan is het de 2e savegame? thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me laatst op dat je in een kleine garage ook 2 motors kunt neerzetten. Kun je er ook bijvoorbeeld 1 motor en 1 wagen inzetten?

En iets heel anders, kun je als je een savegame download ook 2 in de naam zetten en dan is het de 2e savegame? thanks

Je eerste vraag kan ik eigenlijk niet goed beantwoorden, want ik weet het niet precies. De beste manier om daar achter te komen, is waarschijnlijk om het uit te proberen. Je kunt eventueel nog wel even op deze pagina kijken, waar alle save-houses met de garage inhoud staan.

De tweede vraag kan ik beter beantwoorden, want dit kan inderdaad. Je hebt, zoals je misschien wel weet, 8 slotten om je savegame op te slaan. Een savegame op slot 1 heeft deze naam: 'GTAVCsf1.b'. Een savegame op slot 2 heeft deze naam: 'GTAVCsf2.b'. Wil je bijvoorbeeld een savegame van slot 1 naar slot 5, dan verander je de '1' naar '5'. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me laatst op dat je in een kleine garage ook 2 motors kunt neerzetten. Kun je er ook bijvoorbeeld 1 motor en 1 wagen inzetten?

Ja het is mogelijk om er 1 auto en 1 motor in te zetten , maar bij bijvoorbeeld El Swanco Casa word dat al redelijk krap. Meer voertuigen krijg je er echt niet in. En als je ze er in krijgt , dan verwijnt er tenminste 1.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...