Jump to content

save game voor pc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik nou save games voor pc download lukt die niet als ik heb gedownload zet ik de GTASAsf1.b op C:\Documents and Settings\MijnComputer\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en dan open ik gta sanandreas load game staat daar de missie naam van welk missie ik heb gedownload dan druk ik op die missie gaat die laden en dan begint die weer helemaal opnieuw bij het begin van het spel

weet iemand wat ik hier moet doen?

Bewerkt: door metehan
Geplaatst:
als ik nou save games voor pc download lukt die niet als ik heb gedownload zet ik de GTASAsf1.b op C:\Documents and Settings\MijnComputer\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en dan open ik gta sanandreas load game staat daar de missie naam van welk missie ik heb gedownload dan druk ik op die missie gaat die laden en dan begint die weer helemaal opnieuw bij het begin van het spel

weet iemand wat ik hier moet doen?

Dant komt gewoon omdat jij een andere versie hebt, dan de savegame heeft die jij download. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Dit staat nergens in het spel/ menu.

V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu/ mainmenu.

V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu/ mainmenu.

Als je een savegame gevonden hebt voor de versie die jij hebt, kan je hem gewoon in je map plaatsen. Het kan er ook altijd nog aan liggen dat jij de files niet uitpakt met winrar. Winrar is een gratis programmatje waar je dingen mee kan in- en uit kan pakken. Hier kan het vinden Klik. Je bestanden worden automatisch geopend met winrar als je het hebt geinstaleerd. Tenzij het niet is ingepakt.

Geplaatst: (bewerkt)

bijv als ik gta sanandreas 95%save game download komt de bestand naar

buroblad en dan gaa ik de bestandje uitpakken en dan zet ik GTASAsf.1b naar Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files dan open ik gta sanandreas gaa ik naar load game du ik die missie open begint die weer helemaal opnieuw

wat doe ik hier fout?

en ja ik heb versie v2.00

en winrar

Bewerkt: door metehan
Geplaatst:

De downloads die je hier in de download-database kan downloaden zijn vrij van modificaties, trainers en/of noobmode. Ze werken alleen bij het originele spel. Als je dus een mod o.i.d. hebt geïnstalleerd zullen de savegames niet werken met jou spel. Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar wel een punt waar je op moet letten als je een savegame download en wil gebruiken. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...