Jump to content

IPB hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu IPB 2.3 maar hoe werkt dit moet je eerst ergens een Forum gratis halen zodat je dit met IPB kunt bewerken of kan je met IPB zelf een forum maken

want ik snap er niet veel van ??

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:
ik heb nu IPB 2.3 maar hoe werkt dit moet je eerst ergens een Forum gratis halen zodat je dit met IPB kunt bewerken of kan je met IPB zelf een forum maken

want ik snap er niet veel van ??

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Heb je wel eerst toestemming gevraagd om een topic over IPB 2.3 te openen? Want je moet het tegen een Moderator (Preddy) vragen met een bewijs dat je de legale IPB hebt.

;)

Als je echt de legale hebt, ga je gewoon naar de Invision Power Board Service of dergelijke waarin alleen mensen met een legale board in mogen dus met je klantennummer. Daar kan je het beste vragen omdat ze daar altijd goede antwoorden hebben.

Geplaatst:

dringende HULP gevraagd hoe maak je iemand administrator op IPBfree dit moet aub dringen gebeuren dus als iemmand zo snel mogelijk kan antwoorden

Geplaatst:
dringende HULP gevraagd hoe maak je iemand administrator op IPBfree dit moet aub dringen gebeuren dus als iemmand zo snel mogelijk kan antwoorden

Op IPBFree:

User & Groups -> Find/Edit/Suspend user -> Tik de naam in van degene die je in Admin wilt veranderen -> Klik op 'Edit Details' -> Bij 'Member Group' verander je hem in Administrator of dergelijke.

Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...