mauranius Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Beste mensen, Ik kwam toevallig langs dit forum en nu heb ik een aantal vragen naar aanleiding van de missie stowaway, deze wil na 100x proberen nog steeds niet lukken . Ik heb de pc game (ik weet niet welke), en ik speel het op een laptop, dus een redelijke lastige besturing, maar zonder deze missie kom ik niet verder Ik heb een volledige motorskill, ik gebruik snel achter elkaar drukken op dat extra knopje om een grotere versnellign te krijgen, en toch lukt het mij niet. vandaag heb ik eerste geprobeert de configuratie op maximaal niveau te zetten (alles aan en op het zwaarst). en toen kwam ik maar op 1/4 van de baan, terwijl het vliegtuig al weg was. ik heb toen alles zo licht mogelijk gezet en ik ben 1x redelijk dicht bij de ramp gekomen, maar ik moest natuurlijk tegen zo'n lief barreltje aanrijden dat ernog uit kwam rollen. Weet iemand misschien wat ik precies verkeerd doe? verder heb ik in de handling configuratie gezocht naarde PCJ-600 (de motor waarmee je rijd) maar dit is zowat het enige voertuig dat ik niet vinden kan! Echt helemaal niet :S ik heb geen cheats gebruikt, ik heb wel de no-cd crack gebruikt, maar zelf als ik die terug draai kan ik niet op het vliegtuig komen. Ik heb een originele cd enzo. is het misschien aan te raden san andreas op een snellere pc te installeren om daar deze missie te halen? want ik ben echt een beetje desperate op dit moment Greetz, mauranius Reageren
gamekiller (nl) Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Wat je in deze missie moet doen is het vliegtuig van een geheim agentschap doen ontploffen. Je start met een PCJ-600 en het is de bedoeling dat je daarmee in het vliegtuig rijdt terwijl het aan het opstijgen is. Het vliegtuig laat tonnen vallen, dus zorg dat je daar niet tegenaan botst. Trek bij de start van de missie direct op en rij rakelings rechts van de schietende agenten langs. Zorg dat je nergens tegenaan botst. Vanaf de agenten stuur je direct in de richting van het midden van het vliegtuig en gaat zo dicht mogelijk links of rechts van de de ramp rijden. Wacht tot er weer een lading tonnen uit het vliegtuig is gerold en stuur dan meteen strak naar binnen. Wanneer je in het vliegtuig bent geraakt, moet je zonder te schieten alle security medewerkers uitschakelen. Als je schiet, dan ontploft het vliegtuig met jou erbij! Plaats een satchel charge ergens in het vliegtuig en pak de parachute van één van de security-mannen die je juist hebt neergeslagen. Spring uit het vliegtuig en druk op het bakje zodat de satchel charge ontploft. succes gamekiller >>> Door _KoE_Mzungu: Dat je hele lappen tekst kopieert van WikiGTA is geen probleem, maar vermeld dan wel altijd de bron, je had ook gewoon een link kunnen geven naar WikiGTA.<<< Reageren
mauranius Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 het probleem is dat ik never nooit op welke manier ook bij de ramp kom om erop te rijden. komt dit dan omdat mijn laptop te traag is? en moet ik die pijltjestoetsomhoog (voorover leunen) constant indrukken, of moet achter elkaar drukken (ik doe achter elkaar drukken) Reageren
gamekiller (nl) Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 zoals eerder door mij gezegt rij rakelings langs de agenten, blijf gewoon gas ingedrukt houden, wacht tot het vliegtuig weg rijd en ga erin schiet iedereen neer en plaats een satchel Reageren
mauranius Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 dat heb ik al geprobeert en dat werkt ook niet. ik denk dat het aan mijn laptop ligt dat het spel niet snel genoeg kan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Welkom op het GTAForum mauranius Allereerst moet je de instellingen niet op z'n 'zwaarst' zetten, dit kan teveel van je PC vergen waardoor je het jezelf lastig maakt. Dus je zou het kunnen proberen door alle instellingen op z'n laagst / lichtst te zetten. Geef in het begin gelijk gas en ga direct in een aerodynamische houding zitten. Probeer in zo'n recht mogelijke lijn naar het vliegtuig toe te rijden waarbij je natuurlijk wel moet letten op obstakels en die kerels die op je schieten. Rij iets opzij van de tonnen die uit het vliegtuig rollen en als er net een ton is uitgerold moet je op de laadklep rijden om in het vliegtuig te geraken. Mocht het desondanks nog niet lukken of je begint gefrustreerd te raken dan is er altijd nog een mogelijkheid om je savegame te uploaden bij 'Savegame Aanvraag', er zal dan iemand anders op het forum die missie voor jou doen. Lees wel eerst even >de regels< door voordat je een aanvraag indient. Veel plezier op dit forum en succes Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik speel San Andreas ook op mijn laptop en ik heb geen problemen met deze missie ondervonden. De besturing met een laptop is soms inderdaad lastig zoals ik ervaren heb. Heb je bijvoorbeeld andere instellingen geprobeerd om deze missie mee te kunnen halen? Als dat niet werkt, dan zou ik je misschien kunnen aanraden om een Numlock-USB Keypad aan te schaffen. Misschien dat het daarmee makkelijker gaat, alleen kost dat wel ongeveer 20 Euro zoals op deze website. Ik denk trouwens dat het ook niet aan je laptop ligt. Wat zijn trouwens je specificaties van je laptop? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Dat vliegtuig gaat vaak véél te snel weg in vergelijking met de PS2 versie. Daar stijgt het vliegtuig op een normale snelheid op. Dit kun je volgens mij (ik weet het niet zeker) door in het pauzemenu naar 'Options' te gaan, dan naar 'Display' en dan 'Advanced'. Dan moet je de Frame Limiter aanzetten (of juist uit, weet ik ook niet zeker. Er zijn maar 2 keuzes dus zo moeilijk zal dat niet zijn om het 2× nog te proberen ). Veel succes nog. Reageren
mauranius Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 uhh ik heb een celeron intel processor iets van 1400 mghz met 1024 mb geheugen... een videokaart van niets. hij wou eerst gta niet spelen (liep vast tijdens het graffiti spuiten) maar na de instellingen te verlichten deed hij het wel... tot nu dan btw bedankt voor het advies kzal nog een paar keer proberen of het zo lukt, en anders installeer ik het spel ook bij mijn vader op de pc. dan zal het vast wel lukken. als ik nog tegen problemen aanloop zal ik het in ditzelfde topic plaatsen (mocht het gaan om stowaway natuurlijk ) Reageren
joojoojee Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 uhh ik heb een celeron intel processor iets van 1400 mghz met 1024 mb geheugen... een videokaart van niets. hij wou eerst gta niet spelen (liep vast tijdens het graffiti spuiten) maar na de instellingen te verlichten deed hij het wel... tot nu dan btw bedankt voor het advies kzal nog een paar keer proberen of het zo lukt, en anders installeer ik het spel ook bij mijn vader op de pc. dan zal het vast wel lukken. als ik nog tegen problemen aanloop zal ik het in ditzelfde topic plaatsen (mocht het gaan om stowaway natuurlijk ) Ik heb precies het zelfde probleem. Best balen want is het natuurlijk altijd jammer om niet verder te komen. Ik heb ook een videokaart van niks(had een goeie maar die ging roken:P) zou me niks verbazen als het daar aan ligt, want dat vliegtuig trekt ziekelijk snel op:p Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 uhh ik heb een celeron intel processor iets van 1400 mghz met 1024 mb geheugen... een videokaart van niets. hij wou eerst gta niet spelen (liep vast tijdens het graffiti spuiten) maar na de instellingen te verlichten deed hij het wel... tot nu dan btw bedankt voor het advies kzal nog een paar keer proberen of het zo lukt, en anders installeer ik het spel ook bij mijn vader op de pc. dan zal het vast wel lukken. als ik nog tegen problemen aanloop zal ik het in ditzelfde topic plaatsen (mocht het gaan om stowaway natuurlijk ) Ik heb precies het zelfde probleem. Best balen want is het natuurlijk altijd jammer om niet verder te komen. Ik heb ook een videokaart van niks(had een goeie maar die ging roken:P) zou me niks verbazen als het daar aan ligt, want dat vliegtuig trekt ziekelijk snel op:p Een goeie tip om snel in het vliegtuig te komen is om het pijltje naar voren snel achter elkaar in te drukken. Je komt zo heel snel in het vliegtuig, wel irritant is dat de tonnen waarschijnlijk ook snel gaan rollen. Je moet een beetje naar rechts/ links gaan en niet in de baan van de tonnen belanden. Zodra er net een voorbij is schiet je de oprijlade op. Reageren
mauranius Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 bedankt iedereen, na zo'n 5x proberen si het nu gelukt, met de allerlaagste resoluties, en op de manier van Koe Mzungu tyvm allemaal Reageren
Mounir2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Jaaa ik heb ook alles op laagste gezet en het is eindelijk gelukt na 10000 keer proberen wat een verschil van acceleratie van het vleigtuig amai ik wist op het begin direct al dat ik het te pakken ging krijgen Zet het bij gtawiki dat je resolutie op laagst moet zetten, dat helpt ernom veel, meer dan die aerodynamische truck:d:d thx allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.