DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoi , waar kan ik Mafia voor de PC kopen? Ik kan hem nergens vinden , hij is beter als The Godfather zegt iedereen. Zelfs de baas van Insidegamer zegt dat , dus ik denk dat ik hem wel koop als ik hem kan vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoi , waar kan ik Mafia voor de PC kopen? Ik kan hem nergens vinden , hij is beter als The Godfather zegt iedereen. Zelfs de baas van Insidegamer zegt dat , dus ik denk dat ik hem wel koop als ik hem kan vinden. Het spel zelf is al erg oud, het komt uit 2002, dus de kans is klein dat je hem nog tegenkomt. Ik heb een kleine tijd terug ook gezocht voor iemand anders, maar voor de PC ben ik hem helaas niet meer tegengekomen. Voor de Xbox kun je hem nog krijgen op Bol, geloof ik. Anders zit er niets op dan op zoek te gaan naar een eventuele tweedehands versie. Je hebt verscheidene winkels die tweedehands games verkopen, zoals Nedgame. Ik raad je aan daar eens te kijken, of toch nog even de gewone winkels bij langs te gaan en dan even te vragen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Nedgame heeft alleen de Xbox versie , en ik kan geen Xbox games op me Xbox 360 draaien omdat ik geen hardeschijf hebt ik heb een memory card. Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb hem hier origineel nog liggen, en het is idd de moeite waard. Misschien dat je hem via marktplaats of ebay kunt krijgen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.