zwamie Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Beste mede gamers, Sinds kort speel ik ook weer de geweldige game van GTA San Andreas! Ik zit alleen vast bij mijn eerste missie! Je moet dan met Ryder naar een kapper toe, ga ik in de stoel zitten en daar kan ik verder niks. Er staat dan: Press Joy 2 to see (geloof ik) en Return voor Quit. Ik heb ELKE toets op mij toetsenbord gehad maar er gebeurt alleen iets als ik op Enter druk (dan ga je weer naar buiten, waar je niks aan hebt als je geen anders kapsel hebt) Ik heb in de besturing alles al gewijzigd wat mogelijk was. Ik kom er niet meer aan uit! Wie kan mijn helpen? Alvast bedankt voor de hulp. Rob. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Joy 2 klinkt als een instelling voor Joypad, wellicht dat je je instellingen daar op hebt staan? Deze kun je veranderen via 'options' > 'controller setup', dus dat zou je eventueel na kunnen kijken. Overigens is de standaard toets volgens mij de spatiebalk om bijvoorbeeld een kapsel of iets dergelijks te kiezen. Reageren
Wijst Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Nou dit is niet zo lastig, met de pijltjes kun je omhoog en omlaag met spatie je kapsel kiezen en met enter uit de kappers stoel. Ik hoop dat je het nu kunt halen, veel succes ! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Welkom op het GTAForum zwamie Als je een Joystick of een Gamepad hebt aangesloten op je PC en je wilt die niet gebruiken moet je bij : Options > Controller Setup > Configuration kiezen voor keyboard + mouse. Dan krijg je ook geen melding in je scherm welke knop je van je Joystick / Gamepad moet gebruiken. In de plaats daarvan krijg je te zien welke knop je moet gebruiken op je toetsenbord of muis. Dit om eventuele latere meldingen te voorkomen waar je niets mee kan. Succes Reageren
zwamie Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Het werkt! Hartstikke bedankt voor de hulp! Rob. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.